Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:52:35 GMT

۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای کشور رفع شد ‌

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۷۲۲

۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای کشور رفع شد ‌

گروه استان‌ها - معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رفع ۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای که نیمی از آن نقاط پرخطر بوده و کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای در سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ری‌، رضا اکبری صبح امروز در حاشیه مانور روز بدون حادثه در عوارضی اتوبان تهران – قم اظهار داشت: امسال 300 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای کشور برطرف شده که 150 نقطه از این نقاط بسیار پرخطر بوده است و رفع این نقاط حادثه‌خیز تأثیر چشمگیری در کاهش تلفات جاده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در روز‌های پایانی سال و در آستانه سال جدید به واسطه برگزاری مانور روز بدون حادثه طرح نوروزی دستگاه‌های خدماتی جاده‌ای آغاز شد و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده شاهد افزایش سفر‌های جاده‌ای خواهیم بود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه گفت: خدمات‌رسانی و سفرهای نوروزی بر اساس تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت‌های سفر اجرایی می‌شود اما دستگاه‌های امدادی و خدماتی وظیفه دارند که آمادگی خود را در جاده‌ها حفظ کنند.

تهران| عملیات تعریض و بهسازی جاده روستایی حادثه خیز و پرخطر گلحصار آغاز شددیوار حائل در نقاط حادثه خیز جاده پلدختر - خرم‌آباد احداث شودرشد 29 درصدی تلفات جاده‌ای در محور جعفریه/موتورسیکلت‌ها عامل افزایش تصادف

اکبری با بیان اینکه در مانور امروز شاهد توجه ویژه انجمن‌ها، کانون‌ها و اصناف مربوط به حمل‌ونقل بار، مسافر و پایانه‌ها هستیم تصریح کرد: کمیسیون ایمنی راه‌های کشور امروز را به عنوان روز بدون حادثه اعلام کرده و در این راستا مانور دستگاه‌های خدماتی و امدادی جاده‌ای مثل راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و امداد خودرویی به صورت همزمان در سراسر کشور انجام شد.

وی افزود: دستورالعمل‌های لازم به دستگاه‌های خدمات رسان به منظور حفظ آمادگی ابلاغ شده است تا خود را برای سفر‌های نوروزی اعلام کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حادثه خیز جاده جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور