Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار میاندوآب روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از نخبگان و رتبه های برتر کنکور این شهرستان که در سالن اجتماعات هنرستان دخترانه ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: رتبه‌های برتر کنکور به عنوان سرمایه‌های اجتماعی محسوب می شوند که با ورود به دانشگاه و حضور در محافل مختلف سیاسی و اجتماعی آینده کشور را رقم خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسام شیرازه‌محبت افزود: دشمنان به دنبال سیاه نمایی و تزریق ناامیدی هستند ولی جوان ایرانی خود را موتور محرک پیشرفت کشور می‌داند و با درآمیختن علم، فن‌آوری و فرهنگ ایرانی اسلامی در عرصه پزشکی، دانش هسته‌ای و موشکی که همان قله‌های ترقی در دنیای امروز است دست می‌یابد.

وی بیان کرد: امیدواریم رتبه‌های برتر امروز و نخبگان دانشگاه‌های آینده کشور با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر تمدن سازی و جامعه سازی حرکت کنند.

وی بیان کرد: خانواده، آموزش و پرورش و رسانه‌ها هر کدام نقش خاصی در رشد و تعالی همه جانبه فرزندان ایران زمین ایفا می‌کنند ولی آنچه که مهم است رسیدن به استانداردهای لازم پیشرفت در چهارچوب فرهنگ ناب ایرانی است.

فرماندار میاندوآب‌ در ادامه با تاکید بر اینکه در جهان امروزی هر کشوری از علم و فن آوری بهتری برخوردار باشد موفق‌تر است، گفت: در شرایطی که شیوع کرونا جان میلیون‌ها انسان را تهدید می‌کند، کشورهایی که به واکسن دست پیدا کرده‌اند از ارایه فرمول واکسن دریغ کردند اما جوانان و نخبگان ما به این واکسن دست پیدا کردند و در آینده‌ای نزدیک با تولید انبوه نیاز کشور به بیگانگان در زمینه تأمین واکسن برطرف خواهد شد.

۵۵ دانش‌آموز میاندوآبی امسال در رشته‌های پزشکی پذیرش شدند

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب‌ نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال هزار و ۹۳۷ دانش‌آموز در رشته‌های نظری و ۵۰۰ دانش‌آموز میاندوآبی در رشته‌های فنی ‌و حرفه‌ای و کاردانش در آزمون کنکور باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۱۶۱ نفر در رشته علوم تجربی، ۵۱ نفر در رشته‌ علوم انسانی و ۶۷ نفر در رشته ریاضی در دانشگاه‌های مختلف پذیرش شدند.

بهروز تقی‌نژاد افزود: ۱۱۸ دانش‌آموز میاندوآبی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای پذیرش شدند که از این تعداد ۱۱ دانش‌آموز در رشته ریاضی و پنج نفر در رشته‌های دیگر در دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، هوافضا و شهید رجایی قبول شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب‌ با بیان اینکه ۸۸ دانش‌آموز نیز در دانشگاه فرهنگیان قبول شده‌اند، گفت: از میان دانش‌آموزان قبول شده در آزمون سراسری کنکور امسال در این شهرستان ۲۳ نفر رتبه زیر هزار و ۷۶ دانش‌آموز هم رتبه زیر سه هزار را کسب کردند.

۵۲ هزار دانش‌آموز در ۴۰۸ فضای آموزشی میاندوآب‌ در حال تحصیل هستند.

برچسب‌ها مدارس جشنواره خوارزمی تکریم و تجلیل میاندوآب کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس جشنواره خوارزمی تکریم و تجلیل مدارس جشنواره خوارزمی تکریم و تجلیل میاندوآب کنکور اخبار کنکور رتبه های برتر نفر در رشته دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود

 گلبهار خسروی گفت: مسابقه حفظ جزء سی ام قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و سواد آموزان در حال تحصیل استان در دوره‌های سواد آموزی، انتقال و تحکیم می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: مسابقه در سه سطح در نظر گرفته شده و سواد آموزان می‌توانند با انتخاب خود در یکی از سطوح شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات در سطح یک حفظ ۱۰ سوره جزء سی ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره از جزء سی ام و در سطح سه نیز حفظ کامل جزء سی ام قرآن در نظر گرفته شده است. 

خسروی به زمان برگزاری مسابقه نیز اشاره کرد و ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و توجیه سواد آموزان، گفت: این مسابقه از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از نفرات برتر مسابقات در سطوح سه گانه تجلیل خواهد شد، از تعیین گروه ارزیابی به منظور ارزیابی افراد شرکت کننده در مسابقه خبر داد و گفت: در پایان مسابقه و در هر شهرستان و منطقه در مجموع از شش نفر برگزیده شامل: سه نفر سواد آموز برتر در سطح «۱»، دو نفر سواد آموز برتر در سطح «۲» و یک نفر سواد آموز برتر در سطح «۳» با اهدای مبالغ نقدی تقدیر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • شرط حذف کنکور؛ حل چالش اشتغال است
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org