Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه اهل سنت ارومیه با تاکید بر اینکه تفرقه بین شیعه و سنی باعث سود بردن دشمنان اسلام ‌‌از این تفرقه ‌می‌شود گفت: با توجه به اینکه ارومیه، رنگین‌کمان اقوام و ادیان است حفظ وحدت در هر شرایطی بیش از پیش ضرورت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در جمع طلاب و نخبگان که با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: اهل سنت در کنار دیگر اقشار مردم در دفاع مقدس حضوری گسترده داشتند و برای دفاع از این مرز و بوم هزاران شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان همواره سعی دارند تا با ترفندهای مختلف بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند تا از این طریق بتواند به اهداف شوم خود برسند اما امت اسلامی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری نقشه شوم آنها را خنثی کرده‌اند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: نخبگان، عشایر، اندیشمندان و علمای اهل سنت نقش به سزایی در تبیین انقلاب و افکار عمومی داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تفرقه بین شیعه و سنی باعث می‌شود دشمنان اسلام ‌‌از این تفرقه ‌سود ببرند، گفت: با توجه به اینکه ارومیه، رنگین‌کمان اقوام و ادیان است بنابراین حفظ وحدت در هر شرایطی بیش از پیش ضروری بوده و جمهوری اسلامی ایران الگویی برای وحدت است.

قمی: ایجاد وحدت میان شیعه و سنی هنر امام خمینی (ره) بودحفظ وحدت با وجود تمایزات قومی و مذهبی مهمترین اولویت سیستان و بلوچستان استتأکید نماینده ولی‌فقیه در کردستان بر حفظ وحدت شیعه و سنی؛ خطیبان جمعه مسائل روز را بیان کنند

کلشی‌نژاد تاکید کرد: مردم ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با همراهی دولتمردان و قوای سه‌گانه و با وحدت و یکپارچگی، زندگی بهتری را در کنار همدیگر داشته و این وحدت خاری به چشم دشمنان انقلاب و اسلام است.

وی با بیان اینکه بقای آسمان‌ها و زمین اقامه عدل است، تصریح کرد: اگر عدالت در جامعه ای برقرتر نباشد موجب مرگ آن جامعه می شود و در واقع خلقت جهان بر پایه عدالت است که با توجه به عدالت صورت گرفته در استان شاهد دستگیری مفسدان اقتصادی در ماه‌های اخیر بودیم.

انتهای پیام/7548/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیعه و سنی حفظ وحدت اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، گفت: وحدت نظر و وحدت رویه در تدوین سازوکار‌های مشارکت مردم در مصادیقی مانند تعیین اولویت‌های تخصیص منابع ارزی و ریالی، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقای امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه‌گذاری و در نهایت مبارزه دقیق و علمی با فساد ضروری است.

سیدمهدی فلاح میری در اولین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با موضوع بررسی برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن تجارت استان، بخش خصوصی و سایر نهاد‌های مرتبط نظیر اتاق بازرگانی، سازمان جهاد کشاورزی، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، ضمن رعایت الزامات اجرایی آن از قبیل شناخت نحوه مشارکت مردم و ظرفیت‌های آن، بسترسازی‌های موردنیاز و رفع نیازمندی‌های قانونی و ساختاری مشارکت و ایضاً شناسایی موانع مشارکت‌های مردمی و نیز همفکری تمامی دستگاه‌های متولی الزامی است.

 وی در ادامه پس از بیان اظهارات اعضای حاضر در جلسه تصریح کرد: رسیدن به وحدت نظر و وحدت رویه در تدوین سازوکار‌های مشارکت در مصادیقی مانند تعیین اولویت‌های تخصیص منابع ارزی و ریالی، مدیریت صحیح صادرات و واردات بدون ایجاد اخلال در روند تولید محصولات داخلی، مبارزه مؤثر با قاچاق کالا، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقای امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه‌گذاری و در نهایت مبارزه واقعی، دقیق و علمی با فساد لازم و ضروری است.

دیگر خبرها

  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه