Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@11:55:41 GMT

آخرین جزئیات نقل و انتقالات استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۸۸۸

آخرین جزئیات نقل و انتقالات استقلال

امین قاسمی نژاد بازیکن شهرخودرو نیز نزدیک ترین گزینه به استقلال است و به نظر می رسد باید او را آبی پوش دانست

 استقلال فصل نقل و انتقالات را با محمود فکری آغاز کرد ولی اکنون فرهاد مجیدی به این تیم آمده باید دید چه تصمیمی برای نقل و انتقالات باشگاه می‌گیرد.

محمود فکری تا قبل از برکناری به دنبال مهدی کیانی، پیمان بابایی، رضا اسدی و چند بازیکن دیگر بود که تاکنون باشگاه موفق به خرید هیچ یک از آن ها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم سجاد آقایی را به نساجی داد و سعید مهری را از تراکتور و عرفان گل محمدی را از نساجی خرید. امیرحسین بیات دروازه بان سابق پرسپولیس دیگر خرید زمستانی آبی ها تابدین جاست. مهدی کیانی هم که با استقلال به توافق نرسید او راهی مس رفسنجان شد.

امین قاسمی نژاد بازیکن شهرخودرو نیز نزدیک ترین گزینه به استقلال است و به نظر می رسد باید او را آبی پوش دانست چرا که این بازیکن چهارشنبه به تهران می آید تا علاوه بر امضای قرارداد اولیه در تمرینات استقلال هم شرکت کند.

حال باید دید فرهاد مجیدی در ادامه چه تصمیمی برای نقل و انتقالات باشگاه می گیرد و آیا بازیکن بزرگی از جمع آبی پوشان جدا می شود یا خیر. البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز تکلیف میلیچ مشخص نشده هرچند در خبرها اعلام شده که مجیدی به دنبال بازگرداندن او است. پیش از این و قبل از رفتن فکری گفته می شد شاید حسین حسینی از استقلال جدا شود اما این اتفاق رخ نداده است. میلاد جهانی یکی از بازیکنان مدنظر استقلال بود که ذوب آهن اعلام کرد او تحت قرارداد تیم اصفهانی است و راهی پایتخت نخواهد شد.

/خبرآنلاین 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه منتظر محمد برای بازگشت به تیم استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی از روز گذشته استارت خورد که منتظر محمد بازیکن عراقی این تیم که ابتدای فصل جاری به صورت قرضی راهی رفسنجان شد، به خاطر همراهی تیم المپیک عراق در تمرینات تیم رفسنجانی غایب بود.

این در حالی است که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایل باشگاه مس رفسنجان در خصوص به خدمت گرفتن قطعی بازیکن عراقی منتشر شده و این طور عنوان شد که با دستور محرم نویدکیا مسی ها به دنبال دائمی کردن قرارداد منتظر محمد هستند و در این زمینه نیز مذاکرات خود را با استقلال آغاز کرده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه منتظر محمد تمایل خود را برای بازگشت به جمع استقلالی ها اعلام کرده و بعید است این بازیکن برای فصل بعدی در رفسنجان ماندگار باشد.

گفتنی است در جریان دیدار دوستانه استقلال و مس رفسنجان که اواخر بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، منتظر محمد نیز حضور داشت که منجر به دیدار او با سرمربی آبی ها شد.

این بازیکن عراقی تابستان امسال به استقلال پیوست ولی به دلیل مشکلات مربوط به سقف بودجه آبی ها، راهی مس رفسنجان شد. او در این تیم نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و منجر به درخواست نکونام برای بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها شد.

در شرایطی که قرارداد منتظر محمد با مسی ها قرضی و تا پایان فصل است، اما این باشگاه با جدایی بازیکن عراقی خود مخالفت کرد تا بازگشت او به استقلال به فصل بعد موکول شود.

در حاشیه دیدار دوستانه دو تیم، نکونام برای لحظاتی با منتظر محمد به گفتگو پرداخت. پس از اینکه بازیکن عراقی برای خوش و بش با نکونام به سمت وی رفت، سرمربی آبی ها استقبال گرمی از وی کرد.

در این خصوص شنیده‌های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که در این گفتگوی صمیمانه منتظر محمد آمادگی خود برای بازگشت به استقلال در فصل بعدی را اعلام کرده است.

این بازیکن بعد از گلزنی به استقلال در جام حذفی نه تنها خوشحالی نکرد بلکه بعد از این دیدار با انتشار یک استوری از هواداران استقلال به نوعی دلجویی کرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • ابراز علاقه منتظر محمد برای بازگشت به تیم استقلال
  • نقل و انتقالات رم؛ حداقل پنج بازیکن جدا می‌شوند