Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:36:47 GMT

پنج زندان در کشور به خارج از شهرها منتقل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۸۸۹

پنج زندان در کشور به خارج از شهرها منتقل شد

محمدمهدی حاج محمدی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روند احداث و فرآیند زندان در خارج از محدوده شهر با تاخیر مواجه شده است، افزود: برای اجرای این طرح نیاز به توجه و همکاری بیشتر دولت در راستای تامین منابع برای انتقال زندان ها به خارج از محدوده شهری هستیم.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در داخل زندان های کشور نیز گفت: در سایه اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و همکاری زندانبان و زندانیان آمار ابتلا و فوتی ناشی از کرونا به نسبت جمعیت زندان بسیار کمتر از بیرون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تراکم جمعیت در داخل زندان بسیار بیشتر از بیرون از زندان است، اظهار داشت: مدیریت خوب و قابل توجهی در امر رعایت پروتکل های بهداشتی در زندان ها انجام شده و همین امر موجب کنترل کرونا در داخل زندان های کشور شده است.

رییس سازمان زندان های کشور گفت: به مناسبت سفر رییس دستگاه قوه قضاییه به آذربایجان غربی ۲ میلیارد ریال کارت هدیه و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک معیشتی به خانواده های نیازمند زندانیان اهدا شد.

حاجی محمدی از تحقق میزان اشتغال محکومان واجد شرایط خبر داد و گفت: امسال ۵۰ درصد محکوما واجد شرایط در سطح کشور صاحب شغل و کار شده اند که این رقم در آذربایجان غربی به ۵۴ رسیده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین علت ارتکاب بزهکاری نبود شغل و بیکاری است، گفت: باید تلاش کنیم در راستای اشتغال و درآمد پایدار خانوارها اقدامات جدی انجام شود تا آمار مجرمان به حداقل برسد.

به گزارش ایرنا، سفر رییس سازمان زندان ها به آذربایجان غربی در حاشیه سفر یکروزه رییس قوه قضاییه به آذربایجان غربی انجام گرفت.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی، در سفر یک روزه خود به آذربایجان غربی، امروز در راس هیاتی از دستگاه قضایی کشور وارد این استان شد و مورد استقبال مسوولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

بررسی وضعیت دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان از مهمترین اهداف این سفر یک روزه رییس دستگاه قضا به شمار می رود.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان مهاباد آذربایجان غربی سازمان زندان‌ها قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان مهاباد آذربایجان غربی انجمن حمایت از خانواده زندانیان مهاباد آذربایجان غربی سازمان زندان ها قوه قضاییه اخبار کنکور آذربایجان غربی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی و مجیدی پس از بازدید از قسمت‌های مختلف همچون خط تولید و آزمایشگاه، در نشستی که با مدیران این کارخانه داشتند ضمن استماع مشکلات أن از جمله تامین آب مورد نیاز کارخانه، دستور طرح آنها را در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با دعوت از مدیران استانی ادارات و نهاد‌های متولی را صادر نمودند.
دکتر ناصر عتباتی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان بیان داشت: واحد تولیدی دهلر ارومیه یکی از مجموعه کارخانجات این واحد تولیدی است که با سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۲ کشور جهان در زمینه بازاریابی و ارائه مواد طبیعی جهانی فعالیت دارد.
عتباتی ادامه داد: این واحد تولیدی نه تنها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است بلکه با مصرف روزانه ۱۰۰۰ تن محصول سیب استان نقش مهمی در خرید دسترنج کشاورزان خصوصاً استان آذربایجان غربی که قطب تولید سیب در کشور است دارد.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: می‌بایست از سرمایه‌گذاری خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، ریاست محترم قوه قضائیه و ریاست جمهوری است حمایت نمود، خصوصاً واحد‌های تولیدی همچون دهلر که نقش موثری در صنایع تبدیلی تولیدات باغی و کشاورزی استان و ارزآوری به کشور را دارد.
عتباتی جذب سرمایه گذاری خارجی را در رشد اقتصادی کشور بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و تلاش برای افزایش و توسعه سرمایه گذاری خارجی در کشور را مورد تاکید قرار داد و حمایت‌های گسترده را در این زمینه خواستار شد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان