Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار صیدون باغملک خوزستان گفت: باید قبول کنیم که مردم در برابر قانون دارند لجاجت می‌کنند و سلامت جامعه را با خطر جدی مواجه می نمایند.

به گزارش ایلنا، در برخی از مناطق این استان مانند شهرستان باغملک، مراسمات عمومی و بخصوص عزاداری‌ها با لجاجت تمام در برابر قانون در حال برگزاری است.

تصاویری که از برگزاری مراسمات عمومی در این شهرستان به‌کرات در رسانه‌های عمومی در حال انتشار است، نشان می‌دهد که هنوز توانی برای کنترل و مدیریت این‌گونه مراسمات در این شهرستان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین تصاویری که از صیدون باغملک به دست خبرنگار ایلنا رسیده، نشان می‌دهد که هیچ محدودیتی نمی‌تواند مانع از برگزاری مراسمات عزا در این شهرستان شود.

در همین رابطه سپاس زاده بخشدار صیدون باغملک به خبرنگار ایلنا، گفت: باید قبول کنیم که مردم در برابر قانون دارند لجاجت می‌کنند و این‌گونه قانون‌شکنی‌ها در برگزاری مراسمات نه‌تنها با زندگی صاحبان مراسم، بلکه با زندگی تمامی مردم منطقه دارد بازی می‌کند.

وی افزود: یک مراسم عزاداری دیروز با حضور جمعیت بی‌شماری در صیدون باغملک برگزار شد البته ما پیش از برگزاری مراسم و تحویل جسد که آن‌هم بر اثر ابتلا به کرونا هم از دنیا رفته بود با اولیای متوفی جلسه گرفتیم و با شرح شرایط موجود از آن‌ها درخواست کردیم بدون هرگونه تشریفاتی اقدام به تشییع و خاک‌سپاری کنند ولی متأسفانه این مراسم به شکل عجیبی شلوغ بود و ما به‌صورت فوری با دستور مقام قضایی، خواننده مراسم را دستگیر کردیم و حکم دستگیری یکی از صاحبان عزا نیز صادر گردید.

سپاس زاده بیان کرد: تمهیداتی ازاین‌پس اندیشیده‌ایم تا از تکرار این‌گونه مراسمات جلوگیری شود. اگر مردم کوتاه نیایند باید در باغملک منتظر یک فاجعه انسانی باشیم.

وی در پایان گفت: طبق تجربیات تلخ گذشته، متأسفانه به‌زودی آمار فاجعه‌بار کرونایی های همین مراسم عزا را رسانه‌ای خواهیم نمود تا عمق فاجعه بهتر مشخص گردد.

لینک کوتاه: asriran.com/003FHb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برگزاری مراسم صیدون باغملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز