Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هرگونه رفتار مجرمانه و بر خلاف قوانین و مقررات قانونی انتخابات با دقت رصد شده و با متخلفان آن با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  قاضی ناصر عتباتی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هرگونه رفتار مجرمانه و بر خلاف قوانین و مقررات قانونی انتخابات با دقت رصد شده و با متخلفان آن با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دبیر خانه انتخابات با ابلاغ وظایف تمامی اعضا در شهرستان‌های استان تشکیل شده است اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه بخش نامه ریاست قوه قضائیه شعب ویژه مربوط به رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل و تا روز انتخابات جلسات متعدد رسیدگی و کنترل جریان قانونی انتخاباتی برگزار خواهد شد.

عتباتی گفت: تمام تلاش دستگاه قضایی استان صیانت از رای مردم و اجرای صحیح و قانونمند انتخابات است که با کمک و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی های مرتبط انجام شده و در راین راستا نگاه پیش‌بینانه و پیشگیرانه نسبت به جرائم انتخاباتی در دستور کار و اولویت اعضای ستاد انتخابات استان قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: با استفاده از تجارب سال‌های گذشته  نظارت صحیح و قانومنند دستگاه قضایی از روز شروع تبلیغات نمایندگان آغاز و در طول رای‌گیری ، شمارش آرا و روزهای بعد از انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

شوراها نباید با رها کردن کارها به فکر تبلیغات انتخاباتی باشندشرایط برای برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد فراهم استتعیین شعب تخصصی رسیدگی به تخلفات و جرائم احتمالی انتخاباتی در گلستان/راه‌اندازی 51 شعبه تخصصی‌

عتباتی از حضور میدانی و قاطع دادستان‌ها در محل بروز جرائم انتخاباتی در تمامی شهرستان‌های استان نیز خبر داد و گفت: نظارت و توجه ویژه‌ای نیز به فضای مجازی و کانال‌های مرتبط انجام خواهد گرفت تا شاهد فرافکنی و تشویش افکار عمومی و یا بروز جرائم انتخاباتی توسط این افراد نباشیم.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جرائم انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، عصر امروز_یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در آئین تکریم و معارفه ریاست کل دادگستری مازندران قضاوت را به عنوان امری خطیر و حساس عنوان و اظهار کرد: دستگاه قضائی استان همراه با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی مازندران در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی و حُسن خلق در برخورد با مراجعان ضرورت دارد، افزود: اخلاق خوش در خدمت به مردم باید سرلوحه اقدامات کارکنان دادگستری مازندران قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حفظ خونه شهدا بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم و احترام و اعتبار امروز کشور، مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

پوریانی با اشاره به اینکه ان شاء الله با همدلی، همفکری و تفاهم در راستای حل مشکلات موجود در مازندران، امکانات و منابع خدادادی استان به عنوان یک امانت ارزشمند به نسل‌های بعدی منتقل شود، گفت: با توجه بر تأکیدات مقام مقام رهبری در راستای حمایت از تولید و اشتغال، دستگاه قضائی استان ضمن حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان، بر بحث امنیت سرمایه‌گذاری نیز تاکید ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی استان مازندران با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می‌کند، اظهار داشت: دستگاه قضائی استان با افرادی که نسبت به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی اقدام کنند، برخورد جدی و قانونی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مدنظرم در این نهاد برگزاری دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم، بازدید میدانی از حوزه‌های قضائی استان و بررسی روند رسیدگی به پرونده‌ها با هدف جلوگیری از اطاله دادرسی است.

به گزارش ایمنا: عباس پوریانی طی مراسم تکریم و معارفه با حضور دادستان کل کشور، به سمت رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین "محمدصادق اکبری" قدردانی شد.

کد خبر 744520

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی/ افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است
  • قاطعانه با زمین‌خواری و ویژه‌خواری در استان بوشهر برخورد می‌شود
  • برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت
  • استفاده بیشتر از ظرفیتهای قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید