Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم تکریم عباس محرمی و معارفه ناصر قوامی‌مشفق در سمت مسؤول بسیج رسانه استان همدان برگزار شد.

در این مراسم مسؤول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار کرد: دشمن ۴۲ سال با تلاش همه‌جانبه، بهترین تجهیزات نظامی و مدل‌های جنگ نرم، البته از بعد شیطانی برای مقابله و براندازی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد اما خوشبختامه انقلاب اسلامی جشن ۴۲ سال بالندگی خود را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر قوامی با اشاره به اینکه افتخار دارم که در چهل و دومین سالگرد انقلاب باری بر دوش من نهاده شد که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به این موضوع اشاراتی دارند و تاکید می‌کنند به جوانان  مسوولیت داده شود گفت: نیاز به کمک اصحاب رسانه داریم تا به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه با دشمنی پیچیده، اهل برنامه‌ریزی و دارای بهترین تجهیزات نظامی و رسانه‌ای مواجه هستیم اما تاکنون انقلاب پرافتخار و بالنده ایستاده است گفت: در سال ۵۷ جنگ اراده‌ها آغاز شد، دشمن اراده کردند که انقلاب اسلامی ایجاد نشود اما ما اراده کردیم و انقلاب پیروز و بالنده پیش رفت.

مسوول بسیج رسانه استان همدان ادامه داد: بعد از این اتفاق دشمن اراده کرد با جنگ‌های تجزیه طلبانه کشور را تجزیه کنند، دو سال درگیری شد اما انقلاب و مردم اراده کردند و پیروز شدیم، بعد هم آنها اراده کردند با تحمیل هشت سال جنگ موتور انقلاب را خاموش کنند اما مردم و انقلاب اراده کردند و پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه دشمنان اراده کردند که انقلاب اسلامی نباید هسته‌ای شود اما اراده کردیم و پیروز شدیم که این را مدیون شهدای هسته‌ای هستیم گفت: آنها اراده کردند از ۷۰ کشور دنیا تروریست‌ها را با تجهیزات و سخت‌افزارهای رسانه‌ای کامل به منطقه اعزام کردند و وحشتناک‌ترین جنایت‌ها را انجام دادند که اجازه ندهند پیام انقلاب به مستضعفین برسد و مدل این انقلاب باطل شود اما انقلاب اراده کرد و پیروز شد.

قوامی با اشاره به اینکه دشمن با انقلابی مواجه می‌شد که اراده می‌کند و پیروز می‌شود و این برای او خطرناک است خاطرنشان کرد: آنها اراده کردند که نباید یک بشکه نفت صادر شود، انقلاب اراده کرد و صادرات خود را انجام داد.

وی با بیان اینکه اگر این مدل انقلاب الگوی مستضعفین شود مساوی است با افول آمریکا و استکبار افزود:‌ استکبار برای جبران شکستی که در جنگ اراده‌ها داشت، جنگ روایت‌ها را آغاز کرده که حل این گره با رسانه‌هاست؛ این انقلاب است که اراده می‌کند و پیروز می‌شود و هر سال بهتر از سالهای دیگر به رشد و نمو می‌رسد.

مسوول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه امروز تمام بحث ایران است و کشوری مثل آمریکا و فرانسه ابتدا می‌گویند با ایران چه بکنیم و این نشان می‌دهد ایران یک قدرت اثرگذار است گفت: این انقلاب پشتوانه محکمی به نام مردم دارد و جنگ روایت‌ها خاص مردم ساخته شده که نتیجه جنگ روایت‌ها تحریف‌ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند بزرگترین خطری که امروز انقلاب را تهدید می‌کند خطر تحریف انقلاب اسلامی است که اگر خط تحریف‌ها را بشکنیم خطر تحریف‌ها را هم می‌شکنیم افزود: خط تحریف یعنی زدن عقبه ارزشی انقلاب و آرمان‌های انقلاب  و عقبه ارزشی انقلاب تماما در دفاع مقدس ذخیره شده است.

رسانه در تراز انقلاب اسلامی باید متعهد به اخلاق، صداقت، عدالت و انصاف باشد

قوامی با اشاره به اینکه برنامه تحریف برای جوانانی است که انقلاب، جنگ و فتنه را ندیدند افزود: نمونه بارز موفقیت خط تحریف، زدن عقبه ارزشی انقلاب ناب محمدی بود که در سال ۶۱ هجری اتفاق افتاد و تمام اسلام را به قتلگاه بردند.

وی با بیان اینکه در چهل و دومین سالگرد انقلاب عاشوراهای زیادی را علیه نظام رقم زدند اما دیگر قتلگاهی اتفاق نیفتاد گفت: رسانه‌های انقلابی رسالتی دارند و آن راه نشان دادن است که اگر دستگاه‌های رسانه‌ای بعد از عاشورا و سخنگوهایی همچون امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نبودند، نهضت عاشورا پابرجا نبود.

قوامی گفت: امروز هرکدام از مسوولان و قشر مردمی که مورد خطاب بیانیه گام دوم انقلاب، رهبری هستند اگر می‌خواهند وظیفه خود را به درستی انجام دهند باید دو کار انجام دهند که یکی به یاری رسانه‌ها از لحاظ کمی و کیفی بشتابند و دوم از ظرفیت پیش روی رسانه‌ها برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب بهره ببرند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها جزو لاینفک رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و تحقق دولت اسلامی هستند افزود: یکی از بزرگترین تجهیزات برای رساندن انقلاب به اهداف عالی رسانه است.

مسوول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه رسانه در تراز انقلاب اسلامی باید متعهد به اخلاق، صداقت، عدالت و انصاف باشد و بیان واقعیت‌ها را بدون نگاه حزبی و سیاسی در برنامه قرار دهد گفت: گستراندن چتر رسانه انقلابی اسلامی حائز اهمیت است، همه رسانه‌های قانونی در ذیل توجه بسیج رسانه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه فرقی ندارد این رسانه‌ها چه نوع نگرش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داشته باشند مهم این است که در قلب انقلاب اسلامی قدم می‌زنند و قلم می‌زنند تأکید کرد: رسانه انقلاب برای رشد و سرعت حرکت و برای اهداف متعالی امیدآفرین در جامعه است.

قوامی با بیان اینکه امروز رسانه‌های غربی دست به دست هم داده‌اند و با بزرگ نشان دادن ضعف‌ها به دنبال ایجاد یاس در کشور هستند تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های مهم رسانه انقلابی این است‌ که  باید بخش اعظمی از فعالیت‌های آنها معطوف به مطالبات مردم، توجه و حل مشکلات آنها باشد.

وی با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها برای غلبه بر جبهه باطل، رسانه‌ای پیروز است که مسلح به مبانی گفتمان انقلاب، اخلاق ، عدالت و انصاف باشد گفت: قول می‌دهم تا نهایت جان تلاشم را انجام دهم و درخواست دارم رسانه‌ها نیز مرا کمک کنند.

مسؤول بسیج رسانه استان همدان مسئله اول را توجه به اقتصاد رسانه‌های استان دانست و با بیان اینکه باید با روش‌های مبتنی بر کارآفرینی بخش عظیمی از مشکلات رسانه‌های استان را حل کرد خاطرنشان کرد: این مشکل کشوری است اما همدان با توجه به ظرفیتی دارد می‌تواند پیشران حل بخشی از این مشکل باشد و در کارگروهی که تشکیل خواهیم داد به این موضوع می‌پردازیم.

بسیج رسانه حامی جدی مطالبات اصحاب رسانه با همراهی خانه مطبوعات خواهد بود

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه حامی جدی و واقعی مطالبات اصحاب رسانه استان با همکاری و همراهی خانه مطبوعات خواهد بود افزود: بسیج رسانه از همه ظرفیت‌های قانونی و معنوی خود برای حل مشکلات صنفی خود استفاده خواهد کرد.

قوامی تامین نیروهای رسانه‌های انقلاب را مهم عنوان کرد و افزود: تشکیل کارگروه ویژه حل اختلاف برای رسانه‌ها از موضوعات مورد توجه ماست.

مسؤول سابق بسیج رسانه استان همدان نیز با بیان اینکه پاییز سال ۹۱ مسوولیت بسیج رسانه را به بنده واگذار کردند و از آن سال در سراسر کشور بسیج رسانه شکل گرفت اظهار کرد: در طول این مدت بسیج رسانه مهمترین ارگان در استان همدان بود.

عباس محرمی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد جامعه هدف رسانه همدان عضو مجموعه بسیج رسانه هستند که شاید می‌شد بیشتر باشد اما برخی محدودیت‌ها اجازه این کار را نداده است گفت: تشکیل کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی با تاکید به اینکه در برخی شهرستان‌ها محدودیتی داشتیم تا کانونی ایجاد کنیم افزود:‌ وفاق و همدلی مهمترین موضوع مورد توجه در بین رسانه‌های انقلابی استان بوده است.

مسؤول سابق بسیج رسانه استان همدان با اشاره به ارائه خدماتی به اعضای بسیج رسانه با وجود برخی مشکلات مالی گفت: بیشتر کارهای ما برای اعضای بسیج رسانه حول مسائل تربیتی و آموزشی پیش رفته است.

وی مهمترین اقدام را اجرای تشکیل شورای قشری دانست و افزود: باید ارتباط بین تشکل‌ها و سمن‌ها  حفظ شود تا در کنار هم جبهه انقلاب اسلامی حفظ و از برکات آن بهره‌مند شویم.

گفتنی است عباس محرمی از این پس به عنوان معاون اجتماعی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ایفای وظیفه خواهد کرد.

انتهای پیام/89026/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه انقلاب اسلامی عباس محرمی جنگ روایت ها ناصر قوامی بسیج رسانه استان همدان انقلاب اسلامی جنگ روایت ها اراده کردند پیروز شد رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی حق‌شناس پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو اصحاب رسانه در خصوص سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود و لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار همخوانی با این فرمایش دارد.

وی افزود: همانگونه که از اسم سپاه بر می‌آید این تشکل نظامی تشکیل شده است تا از انقلاب محافظت کند و از ابتدا تاکنون نیز در این مسیر در حال حرکت است.

مسئول بسیج رسانه مازندران، خاطرنشان کرد: مسیر مورد نظر امام راحل برای سپاه پاسداران منتج به اعتلای انقلاب اسلامی بوده و انتظار هم حرکت در این مسیر است.

این مسئول، به نقش سپاه در امنیت ایران و منطقه پرداخت و ادامه داد: نقش امنیت سپاه در منطقه آشکار است و همین بس که نام سپاه موجب آرامش شده و موجب می‌شود که دشمنان انقلاب و اسلام از این نام، بهراسند.

حق‌شناس، بیان کرد: اینکه آنان سپاه را تروریست بخوانند نشان از وحشت آنان از سپاه دارد و بیانگر آن است که وجود سپاه، امنیت آنان را به مخاطره می‌اندازد.

وی عنوان کرد: ترسی که سپاه در دل آنان ایجاد کرده است موجب شده است تا خیلی از اقداماتی که بنا دارند در منطقه انجام دهند را پیشگیری کند.

مسئول بسیج رسانه مازندران، موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی توسط سپاه را یک اقدامی شجاعانه و غرورآفرین برشمرد و گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که سپاه پاسداران از هیچ چیزی نمی‌هراسد و تنها گوش به فرمان مقام معظم رهبری است تا هر زمان ایشان نظرشان این باشد که سپاه باید در جایی ورود کند به بهترین شکل تلاش می‌کند تا اجرا شود.

این مسئول، ادامه داد: حضور سپاه در سوریه، در عراق، مبارزه با داعش و اقداماتی از این دست در شرایطی بود که همه از شرایط موجود ناامید شده بودند و بر اساس اینکه گفته شد بشار اسد خواهد ماند سردار سلیمانی و سپاه پاسداران به این موضوع ورود کردند و تمام معادلات را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند.

حق‌شناس، اعلام کرد: همانگونه که داعش از صفحه روزگار محو شده است در آینده‌ای نه چندان دور، رژیم صهیونیستی نیز طبق فرمایش مقام معظم رهبری، محو و نابود خواهد شد.

مکتب حاج قاسم جدای از مکتب سپاه پاسداران نیست

وی اذعان کرد: سپاه یک کارخانه انسان‌سازی است و مکتب حاج قاسم جدای از مکتب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست و سردار دل‌ها در واقع تربیت‌شده سپاه است و حاج‌قاسم‌ها مکتبی داشتند که همانا دفاع از محور مقاومت، اسلام و قرآن بوده و مکتب سپاه حمایت از مظلوم در برابر ظالم و نابودی جبهه باطل است.

مسئول بسیج رسانه مازندران، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار بعد نظامی، همواره در کنار مردم ایران بوده و اینگونه نیست که این شاخه نیروهای مسلح کشور صرفاً نظامی باشد؛ سپاه در واقع یک ارگان چند بعدی و چند محوری است که بارها و بارها دیدیم که در حوادث گوناگون، بلایا و اتفاقاتی نظیر سیل و زلزله، در وسط میدان حاضر بوده است.

این مسئول افزود: میدان‌داری سپاه در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست و نقش مؤثری در احداث خانه‌های محروم، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی داشته است و در ایام کرونا نیز تا آخرین لحظه در کنار مردم بوده است.

حق‌شناس، با بیان اینکه سپاه پاسداران پرچم‌دار خدمت‌رسانی به مردم کشور و منطقه است؛ اشاره کرد: به همین خاطر ما تنها سپاه را در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران نمی‌بینیم و دیدیم که در کشورهای منطقه نظیر سوریه، عراق و سایر کشورها، تشکل بسیج راه‌اندازی می‌شود و این نشان از نفوذ سپاه در منطقه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نهادی همچون سپاه نخواهد بود که همواره در کنار مردم باشد، از همه چیز خود بگذرد و تمام آسیب‌ها را به جان بخرد و جدای از امور نظامی در بازسازی جاده‌ها، احداث سدها، اجرای پروژه‌های بزرگ نفتی و گازی برای تأمین نیازهای مردم، بی‌اثر کردن تحریم‌ها برای کاهش فشار اقتصادی به مردم، برخورد و مبارزه با مفسدین اقتصادی و همچنین مقابله با نفوذی‌‎ها، تمام‌قد در اختیار انقلاب اسلامی ایران باشد.

مسئول بسیج رسانه مازندران، تصریح کرد: مهمترین شاکله سپاه آن است که تا پایین‌ترین سطح جامعه که پایگاه بسیج محسوب می‌شود در میان مردم و از خود بدنه مردم است و سپاه از خود مردم تشکیل شده، در دل مردم است و تا جایی که به او نیاز دارند در خدمت‌رسانی حضور خواهد داشت.

کد خبر 6086325

دیگر خبرها

  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است