Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی در استان در حال انجام است مرحله اول آماده سازی هزار و ۲۰۰ واحد اقدام ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی به اتمام رسیده است. 

مبارک قدم افزود: برای همه واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن که مرحله اول آورده خود را واریز کرده اند زمین و پروژه تخصیص داده شده و عملیات اجرایی پروژه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای مسکن استان اضافه کرد: برای ۴۰۰ واحد نیز پیمانکار در مرحله اتمام عملیات اسکلت است و هزار و ۳۰۰ واحد هم از طریق کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مرحله خاک برداری و اخذ مجوز از شهرداری است.

مبارک قدم با اشاره به اینکه ۴۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح در استان تخصیص داده شده، عنوان کرد: اراضی اختصاص یافته به طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های مختلف از جمله مهرگان، آبیک، تاکستان، بویین زهرا، اقبالیه، اسفرورین، بیدستان و محمودآباد می‌باشد و در آبگرم، آوج و تاکستان بر اساس تفاهم نامه‌ای که با اوقاف منعقد خواهد شد اقدام می‌شود.

او گفت: در اراضی فاز ۲ مهرگان، اقبالیه و الوند اراضی در حال آماده سازی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای اجرای این طرح اضافه کرد: پیگیری و تاکیدات لازم برای رفع موانع و مشکلات در دستور کار اداره کل و شورای مسکن استان قرار دارد و هر دو هفته یک بار گزارش نظارت عالیه در خصوص کیفیت اجرای پروژه و همچنین گزارش پیشرفت آن که توسط کارگزار و پیمانکار ارایه می‌شود مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد.

مبارک قدم افزود: نتیجه این اقدامات و آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن به صورت هفتگی در جلسات ویدئو کنفرانسی که با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و معاونین ایشان برگزار می‌شود مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد مسکونی راه و شهرسازی اقدام ملی راه و شهرسازی اقدام ملی مبارک قدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک

عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد. معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود. اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد. او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند. اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک