Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، برنامه‌های امروز سیمای صدا و سیمای مرکز اردبیل را مشاهده کنید.
اوشاقلار سلام ۰۹:۰۰
خبر ۰۹:۳۰
ائویم قراریم ۱۰:۰۰
سریال دیوار به دیوار ۱۱:۱۶
برنامه مذهبی ظهر ۱۲:۰۲
مستند ۱۲:۱۱
سخنرانی آیت ا... عاملی ۱۲:۴۷
رادیو ساعتی ۱۳:۲۹
ایشقلی یول ۱۳:۵۴
مشارکتی ۱۴:۰۲
سریال آجی نفس ۱۴:۳۹
اوشاقلار سلام ۱۵:۳۲
ائویم قراریم ۱۶:۰۹
خبر ۱۷:۰۰
برنامه مذهبی مغرب ۱۸:۱۸
سخنرانی آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عاملی ۱۹:۲۰
ایشقلی یول ۲۰:۴۰
اوجالیق ۲۰:۵۱
سریال دیوار به دیوار ۲۱:۳۲
مسابقه تلفنی چرتکه ۲۲:۳۰
خبر ۲۳:۰۰
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلویزیون صدا و سیما برنامه تلویزیونی جدول پخش برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با جامعه قرآنی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مسجد میرزاعلی اکبر اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان پارس آباد از سطح بالای کمی و کیفی برخوردار بوده و تحسین‌برانگیز است.

وی فعالان و متولیان قرآنی را بر تلاش مضاعف در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه توصیه کرد و افزود: جذابیت کتاب مقدس قرآن منحصر به فرد است و باید این جذابیت در سطر به سطر زندگی در قالب زندگی با آیه‌ها به مردم بیان شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: جاذبه اصلی قرآن به این است که سوالات و نیازهایی که انسان در زندگی دارد، تنها از طریق قرآن به این نیازها و سوالات، پاسخ داده می‌شود.

آیت الله عاملی بیان کرد: برترین تکریم انسان توسط خداوند در قرآن ذکر شده و هدف خلقت توسط آیات الهی به درستی بیان شده است.

وی گفت: ظلم و ستم در نظر انسان امری ناپسند است و در قرآن نیز خداوند در آیات متعددی انسان‌ها را از ظلم برحذر کرده و این نشانگر همخوانی قرآن با ذات و فطرت انسان‌ها است.

امام جمعه اردبیل قرآن را بزرگترین و ارزشمندترین نعمت خدا برشمرد و افزود: اگر خداوند تمام نعمت‌ها را به بشریت ارزانی می‌داد ولی قرآن را نمی‌داد، ما هیچ چیز نداشتیم.

آیت الله عاملی از خانواده‌ها و فعالان امر فرهنگی و قرآنی خواست؛ در ترویج سبک زندگی قرآنی و تبیین پیام‌های اخلاقی، اجتماعی قرآن و سیره ائمه معصومین (ع) در خانواده و جامعه تلاش کنند.

کد خبر 6063506

دیگر خبرها

  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و اهواز امروز پنجشنبه ۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ششم فروردین