Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگران برتر مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) با حضور آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار علیه السلام، در یازدهمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر این مرکز فقهی که با حضور آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، اساتید، فضلا، محققین و برخی از طلاب، برگزار شد از پژوهشگران برتر مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس نظر هیئت داوران در این مراسم از استاد حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباس ساویز تقدیر به عمل آمد.

 

در ادامه این مراسم حجج‌اسلام، دکتر محمدعلی قاسمی، عباسعلی مشکانی و رضا پورصدقی نیز به عنوان پژوهشگران برتر معرفی و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

 

 همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد خوانساری  در این زمینه شایسته تقدیر شناخته شده و از وی تجلیل به عمل آمد.

 

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی بیاتی دیگر محققی بود که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

 

گفتنی است این جشنواره از برنامه های هفته پژوهش این مرکز فقهی بوده که به علت همه گیری ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم در آن زمان، امروز در مسجد مرکز فقهی برگزار شد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار ع مرکز فقهی ائمه اطهار ع مرکز فقهی مرکز فقهی ائمه اطهار پژوهشگران برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند

ایسنا/اردبیل همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و به همت کمیته امداد استان اردبیل از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل تجلیل شد و هم چنین با تقبل برخی از خیرین حاضر در مراسم تعدادی از آرزوهای کودکان تحت پوشش برآورده شد.

در این مراسم که شامگاه دوشنبه در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر اردبیل برگزار شد، خیرین و حامیان ایتام با هدف برآورده کردن آرزوهای کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین، بادکنک‌های تهیه شده را که در دل آنها آرزوهای کودکانه خود را نوشته بودند در دست گرفته و نسبت به برآورده شدن آرزوهای فرزندان ایتام قول مساعد دادند.

در بادکنک‌ آرزوها، عمدتا کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین از حامیان خواستند تا نسبت به خرید لوازم خانگی، دوچرخه، کیف و کفش و البسه و سایر آرزوهای کودکانه آنها اقدام کرده تا حوایج آنها برطرف شود.

در این مراسم خیر خوشنام اردبیلی به نمایندگی از خیرین و حامیان با تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع)، سیره و سلوک ائمه اطهار(ع) را الگوی رفتاری خیرین و نیکوکاران دانست و اظهار کرد: کمیته امداد رسالت حساس و خطیری را برعهده گرفته تا در کنار ایتام به سایر نیازمندان اعم از معلولان و بیماران زمینگیر نیز ارائه خدمات کرده و دغدغه آنها را رفع کنند.

یعقوب عباسی از کمیته امداد اردبیل خواست؛ برای اشتغال مددجویان و خودکفایی آنها نسبت به پرداخت تسهیلات و افزایش مبلغ وام خوداشتغالی اقدام کرده تا بخشی از دغدغه این خانواده‌ها با خودکفایی برطرف شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با دلجوئی از ایتام و کودکان یتیم بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نیز یتیم بود اما به درجه رحمه للعالمین رسید و شایسته است ایتام به این اصل ایمان داشته باشند که با تحصیل شایسته و تلاشی مضاعف می‌توانند جای خالی پدران خود را پر کرده و در تحول آینده کشور نقش آفرین باشند.

عباسی افزود: انتظار می‌رود این کودکان در بهترین شرایط تحصیل کرده تا موقعیتی مناسب کسب کنند و برای جمهوری اسلامی ایران فردی مفید فایده باشند.

در این مراسم علاوه بر برآورده شدن آرزوی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و اجرای سرود، از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین تجلیل و تکریم شد.

در پایان این مراسم، ضیافت افطاری نیز برگزار و ایتام و محسنین میهمان سفره امام حسن مجتبی(ع) شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • سنگ محک انسان‌ها در روز قیامت چه کسانی هستند؟
  • آیا در برزخ شفاعت وجود دارد؟
  • پذیرایی از مومنان در ماه میهمانی خدا
  • جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • حدیث امام حسن (ع) درمورد معنای بزرگواری