Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد که مطالبات ماریو بودیمیر بازیکن کُروات و سابق این تیم را کامل پرداخته است و پرونده این بازیکن مختومه شد.

پرسپولیس مبلغ ۴۷۵ هزار یورو به عنوان اصل مطالبات ۳۲ هزار و ۵۰۰ یورو بابت سود پول و جریمه دیرکرد به بودیمیر پرداخت و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه هم به زودی باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس، قدم بعدی این باشگاه گرفتن ITC مهدی ترابی و ثبت قرارداد این بازیکن خواهد بود.

کد خبر 5161894

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ترابی تیم فوتبال پرسپولیس بودیمیر بازیکن پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس انتخابات فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی شهاب الدین عزیزی خادم محمود فکری فدراسیون فوتبال کشتی آزاد تنیس روی میز مهدی طارمی کمیته ملی المپیک لیگ برتر بسکتبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل

۱۱ بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

به گزارش مشرق، بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد.

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل