Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس پس از تایید وکیل ماریو بودیمیر برای دریافت سود مطالبات این بازیکن، همچنان منتظر ارسال نامه از سوی فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انقالاتی اش است.

سرخ پوشان برای استفاده از مهدی ترابی در بازی با صنعت نفت آبادان باید ITC این بازیکن را از فدراسیون قطر دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای صدور ITC هم باید ابتدا پنجره پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود و پس از آن هم باشگاه این درخواست را به فدراسیون قطر ارائه بدهد تا از این طریق مجوز بازی ترابی را دریافت کند.

با توجه به اینکه صدور این مجوز به صورت معمول بین چند ساعت تا یک روز طول می کشد، باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا قبل از سفر کاروان این تیم به آبادان ITC ترابی را دریافت کند‌.

البته احتمال حضور این هافبک با تیمش به آبادان در صورت صادر نشدن مجوز تا قبل از زمان سفر پرسپولیس به آبادان هم وجود دارد. 

بازی صنعت نفت و پرسپولیس از ساعت ۱۵ شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی ترابی ITC مهدی ترابی پرسپولیس بازی صنعت نفت و پرسپولیس لیگ برتر فوتبال هفته هفدهم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان