Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان باقرخانی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت مرغ و هیچ‌یک از کالاهای اساسی ابلاغ نشده و واحدهای صنفی مرغ را باید بر اساس قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه کنند و فروش برخلاف قیمت مصوب تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: برای آرامش بیشتر بازار و کنترل قیمت‌ها از روزهای آینده توزیع ۲۵۰ تن مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز خواهد شد و در صورت افزایش تقاضا عرضه مرغ منجمد ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در موضوع روغن کمبودی وجود ندارد، تصریح کرد: در بهمن ماه بیش از ۲ هزار تن روغن در بازار عرضه شده است در حالی که سرانه مصرف روغن برای هر نفر ۱۲۰ گرم در ماه است.

باقرخانی بیان کرد: در اسفند ماه نیز علاوه بر توزیع ۲ هزار تن روغن، یک هزار و ۶۰۰ تن روغن برای تنظیم بازار عرضه شده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید متناسب با نیاز خود خرید کنند و از خرید روغن و سایر کالاهای اساسی بیشتر از نیاز مصرف خانواده خودداری کنند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در موضوع روغن جامد کمبودهایی وجود دارد، گفت: شرکت‌های تولید کنند روغن جامد باید حلب مورد نیاز را از طریق بورس تأمین کنند که قیمت روزانه آن متفاوت است و سبب افزایش قیمت شده اما کارخانه‌های تولید کنند روغن در کرمانشاه برای تنظیم بازار و رفع کمبودها در حال عرضه روغن جامد هستند.

کد خبر 5161899

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مرغ روغن نباتی تنظیم بازار ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شیراز زلزله اردبیل شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی مشهد واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده