Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک صربستانی منچستریونایتد به خوبی می داند که تیمش باید هر چه سریع تر به دنبال راه چاره ای برای خط حمله خود باشد. 

نمانیا ماتیچ اعتقاد دارد منچستریونایتد برای پایان دادن به طلسم ۲۸۵ دقیقه ای خود در راه باز کردن دروازه حریفان، باید ریسک پذیرتر باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، سه تساوی ۰-۰ پیاپی با وجود این که سه کلین شیت را برای شیاطین سرخ به همراه داشته است، همچنین حکایت از سه بازی ناکامی آن ها برای باز کردن دروازه حریفان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتیچ در پی بازی شب گذشته مقابل کریستال پالاس، به سایت رسمی منچستریونایتد گفت:

توضیح دادنش سخت است ولی اعتقاد دارم باید در چنین بازی هایی خیلی بهتر کار کنیم؛ مخصوصا بیشتر فرصت بسازیم و در نیمه زمین حریف و اطراف محوطه جریمه شان ریسک پذیرتر باشیم. کریستال پالاس در خط دفاعی خیلی مستحکم بود. خط میانی آن ها عقب نشسته بود و همین نفوذ به خط دفاعی آن ها را سخت تر کرد. باید از کار آن ها تمجید کنیم ولی می دانیم خودمان باید چه کاری انجام بدهیم. باید در حملات بهتر باشیم. می دانیم که باید در چنین مسابقاتی برنده شویم. به باور من، هر ۱۱ نفر ما در فاز دفاعی خوب بودیم. باید به نیمه پر لیوان نگاه کنیم: ما گلی دریافت نکردیم و یک امتیاز هم نصیب مان شد. در طول فصل چنین شرایطی پیش می آید، مهم این است که در بازی بعدی به آن روند نامطلوب پایان بدهید. تمرکز ما باید روی بازی بعدی برابر منچسترسیتی باشد. آن یک بازی بزرگ است و ما خواستار کسب هر سه امتیاز آن هستیم. 

اخبار داغ 

آرمان رمضانی از پرسپولیس جدا شد / رسمی خوش و بش فرهاد با بازیکنان در مراسم معارفه / گزارش تصویری دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچستریونایتد همچنان بی شکست در بازی های خارج از خانه فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس محمد بن سلمان به دنبال خرید 30 درصد از سهام اینتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی قرار گرفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

والورده یکی از بازیکنان بسیار خوب و درخشان کارلو آنچلوتی در این بازی بود که موفق شد نمایشی خیره کننده را ارائه کند و نقش مهمی را در پیروزی تیمش و صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات ایفا کرد که از چشم کارشناسان یوفا هم دور نماند.

جایزه بهترین بازیکن زمین پس از سوت پایان بازی به این ستاره اروگوئه‌ای اهدا شد و او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «جایزه بهترین بازیکن زمین که به من رسید به همه هم‌تیمی‌هایم تعلق دارد من آن را در رختکن خواهم گذاشت و به همه به خاطر اینکه با تمام وجود در این بازی تلاش کردن تبریک می‌گویم.

مشخصا منچستر سیتی فوتبال بهتری را از ما ارائه کرد اما ما رئال مادرید هستیم. هواداران ما امشب در ورزشگاه واقعا باورنکردنی بودند. من و مجری جوی چمن ورزشگاه نشستیم و از این لحظات لذت بردیم. این بهترین اتفاق در فوتبال است.»

دیگر خبرها

  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم