Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:37:46 GMT

راه اندازی فاز دوم پالایشگاه ایلام سرعت می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۲۷۳۴

ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی لازم با وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران برای تسریع در ایجاد فاز دو پالایشگاه انجام شده است.

دکتر "سارا فلاحی" در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام ، با اعلام این خبر اظهار کرد: در آینده نزدیک رایزنی های دیگر انجام می شود که انتظار می رود مسئولان ذیربط  به منظور اشتغالزایی بیشتر و کمک به صنعت استان گامهای اساسی بردارند و فاز دو هر چه زودتر گسترش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  به حمایت پالایشگاه گاز ایلام از تیم فوتبال بانوان اشاره کرد وافزود: با سازمانهای نظارتی  رایزنی های خوبی انجام شده که انتظار می رود در آینده نزدیک  موانع حمایت از این تیم برطرف شود تا همچنان این واحد صنعتی بتواند به ورزش بانوان کمک کند.


این نماینده مجلس تصریح کرد: این تیم تنها تیم فوتبال بانوان استان است و  بعضی از موانع در جهت انحلال این تیم  ایجاد شده که تلاش میکنیم این بانوان کماکان به فعالیت های خود ادامه دهند.

دکتر "روح اله نوریان"  مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام، اظهار کرد: این واحد صنعتی همزمان با اهداف اصلی خود نگاه ویژه‌ای به مسئولیت های اجتماعی از جمله مالکیت تیم فوتبال بانوان دارد که متاسفانه بروز بعضی مشکلات در این خصوص باعث ایجاد چالشهایی در حمایت از این تیم شده  که انتظار می رود این مشکلات  با کمک نمایندگان و سایر مسئولان برطرف شود.


وی با اشاره به اینکه  پالایشگاه گاز ایلام از ابتدا مالکیت تیم فوتبال بانوان را بر عهده داشته است،گفت: در حال حاضر این تیم با بازیکنانی بومی در لیگ برتر قرار دارد و در سنوات قبل نیز جایگاه خوبی داشته که با ایجاد این تیم، جو نشاط و امید برای این قشر از جامعه فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام پالایشگاه گاز ایلام تیم فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد

زهرا ابراهیمی به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در بازدید از مراحل ترمیم و بازسازی این بنای تاریخی زاهدان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده گفت: این استان به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی از جایگاه مهمی در سطح ملی و بین المللی برخوردار است که ایجاد بازارچه های صنایع دستی علاوه بر رونق محصولات تولیدی هنرمندان و افزایش اشتغالزایی، یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه پایدار صنعت گردشکری در این منطقه است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که امروز صنایع دستی کارکردهای جدید و متنوعی پیدا کرده است و نماد فرهنگی و تاریخی یک جغرافیا یا استان است و برخی از تولیدات صنایع دستی ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای دارند با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان علاوه بر آموزش و پرداخت تسهیلات بانکی، ایجاد فضای مناسب برای عرضه آثار بانوان سخت کوش و فعالان این حوزه استان در دستور کار دفتر بانوان و خانواده استانداری قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: نمایش هنرهای دستی برآمده از تاریخ هزاران ساله به دست زنان هنرمند و خلاق این استان گواه ظرفیت بکر و کمتردیده شده این خطه است که معرفی ابعاد مختلف این گنجینه‌، مسیری کوتاه برای رونق اشتغال‌آفرینی به خصوص میان زنان خواهد بود.

ابراهیمی تاکید کرد: از فعال‌سازی این بازارچه حمایت خواهیم کرد چرا که این اقدام تاثیر بسیار اثرگذاری و آثار مثبتی خواهد داشت که سال‌های متمادی ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طراحی این بازارچه در بنای تاریخی ملک زاهدان تمامی ابعاد و جوانب فرهنگی آن را در نظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با راه اندازی این بازارچه در چند ماه آینده شاهد محلی مناسب برای تجمع، عرضه و معرفی و گردهمایی های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • معایب دستگاه جوش لیزر
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد