Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله توپخانه‌ای مزدوران ائتلاف سعودی به منطقه‌ای مسکونی در استان تعز در جنوب غرب یمن چند کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در حمله توپخانه‌ای به محله الجمله در شهر صاله در استان تعز دو شهید و بیش از ۱۰ زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهر صاله یمن بارها هدف شلیک خمپاره‌ای یا توپخانه‌ای مزدوران ائتلاف سعودی قرار گرفته که اغلب اوقات از بین غیرنظامیان یمنی و به ویژه کودکان قربانی گرفته است.

در طول شش سالی که از آغاز جنگ یمن می‌گذرد، استان تعز در جنوب غرب صحنه یکی از طولانی‌ترین نبردها بوده است بخشی از این استان در اشغال ائتلاف سعودی و مزدورانش است و بخش دیگر هم تحت کنترل دولت نجات ملی یمن دارد.

نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه سامانه پدافند هوایی ائتلاف سعودی و همچنین مناطق ابعر و حیفان را هدف گرفتند که با کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از نیروهای ائتلاف سعودی و گریختن مابقی و از کار افتادن یک خودروی زرهی آنها همراه شد.

تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به یمن کمتر از یک ماه دیگر وارد هفتمین سال خود می‌شود و در طول این سال‌ها، این کشور تحت محاصره همه جانبه زمینی، هوایی و دریایی قرار دارد، اما در نتیجه مقاومت نیروهای مسلح یمن طی همه این سال‌ها و پیشرفت و ارتقای آنها در صنایع نظامی و تسلیحاتی، ائتلاف سعودی در باتلاق جنگ یمن گرفتار شده است.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تعز حمله کشته مزدوران ائتلاف سعودی مزدوران ائتلاف ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شده است.

منابع خبری اعلام کردند که حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شهادت و زخمی‌شدن چند شهروند این کشور را در پی داشته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک «حانین» در استان «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده و ویران کرده‌اند.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در پی این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بانو به شهادت رسیده‌اند و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6086979

دیگر خبرها

  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه