Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@15:00:23 GMT

(ویدئو) طرح مجلس برای اختیاری کردن سربازی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۳۳۸۶

(ویدئو) طرح مجلس برای اختیاری کردن سربازی

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 خدمت سربازی طرح مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد تیموری روز چهارشنبه اظهار کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ (روز شنبه)دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

وی افزود:همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید در تاریخ ،ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این دسته از افراد باید به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) دریافت کرده اند، برای معاینه به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و در صورت تایید سلامت در زمینه ویروس کرونا ،برگ محل مراجعه ممهور به مهرتایید مرکز بهداشت را روز اعزام همراه داشته باشند.

تیموری عنوان کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت .

سرهنگ تیموری خاطر نشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا ازآخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.خواهشمند است نسبت به درج خبردر سایت خبرگزاری پلیس وشبکه های اجتماعی سیستان و بلوچستان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش | عکس
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • اژه ای: عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی علیه دو مقر نظامی بود/ توسعه فناوری اختیاری نیست، مجبور به توسعه هستیم/ همه مدیران قضایی موظف و مکلف به پیاده‌سازی مفاد سند تحول قضایی هستند +متن سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی