Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:11:45 GMT

جدال حساس هراز آمل با شهرداری ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۳۴۱۳

جدال حساس هراز آمل با شهرداری ارومیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم لبنیات هراز آمل در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال  از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۱۵ اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود.

تیم شهرداری ارومیه در دو دیدار رفت و برگشت مرحله مقدماتی (هفته‌های یازدهم و بیست‌وهشتم)، موفق به شکست سه بر صفر لبنیات هراز آمل شده بود تا شاگردان بهروز عطایی حالا انگیزه‌های خاصی برای جبران این نتایج در مرحله نیمه‌نهایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که دو تیم برای ثبت اولین پیروزی، کار سختی پیش رو دارند.

دیگر دیدار این مرحله بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان از ساعت ۱۴ امروز در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

چهار تیم مدعی قهرمانی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که از نظر موازنه قدرت، در شرایط برابری قرار دارند، اما در این مرحله، تمرکز بیش‌تر و اشتباه کمتر، شاه‌کلید پیروزی است.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی، یکشنبه ۱۷ اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و در صورت نیاز، مسابقه سوم روز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هراز آمل لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک