Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@07:05:21 GMT

اشتباه پزشک، منجر به مرگ دختر ۷ ساله شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۳۷۱۸

اشتباه پزشک، منجر به مرگ دختر ۷ ساله شد! +عکس

باشگاه خبرنگاران: اشتباه پزشک ولزی، منجر به مرگ یک دختر ۷ ساله اهل این کشور شد. «ایزابلا باتیسکومب» اهل کاردیف ولز، در حالی به علت ایجاد لخته خونی در قلبش جان خود را از دست داد که پزشک معالج بیماری وی را انگل معده تشخیص داده بود.

این در حالی بود که دو هفته پیش از مرگ، علائم بیماری در این دختر پدیدار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان والدین ایزابلا به همراه دخترشان به یک پزشک عمومی مراجعه، اما پزشک به آن‌ها اعلام کرد که این دختر از انگل معده رنج می‌برد. این پزشک برای بهبود حال ایزابلا، کالپول (نوعی شربت مسکن) تجویز کرد. اما با وخیم شدن وضعیت جسمانی ایزابلا، والدین او «جِنین» ۴۰ ساله و «استیون باتیسکومب» ۴۹ ساله فرزند خود را در بیمارستان بستری کردند.

سرانجام این کودک شاد و سرزنده در تاریخ ۱۲ فوریه جانش را در بیمارستان از دست داد. روز جمعه، جنین مادر این کودک در این باره گفت: «دخترم سخت مریض شد و ما فکر می‌کردیم دچار انگل معده شده است. او را نزد پزشک بردیم. پزشک به ما گفت دختر شما دچار انگل معده شده و برای او کالپول و پاراستامول (نوعی استامینوفن) تجویز کرد.»

بنا به گفته مادر قربانی حال دختر آن‌ها روز به روز وخیم‌تر شد و آن‌ها پس از مشورت با چند پزشک دیگر ایزابلا را به بیمارستان منتقل کردند. پزشکان پس از انجام آزمایشات متوجه شدند این کودک دچار عفونت سینه شده است. در حالی در ابتدا پزشکان پاسخ خوبی از درمان این کودک دریافت کرده بودند، اما سرانجام این کودک به علت مشکل تنفسی شدید و ایست قلبی جانش را از دست داد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اشتباه پزشک مرگ دردناک کودک انگل معده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وحید شادی نیا ضمن اعلام این خبر گفت: کودک حدود ۹ ساله در استخر منزل در روستای حیدرآباد بخش تسوج در شهرستان شبستر غرق شد.

بیشتر بخوانید: مرد میانسال، با دندان گوش پسر جوان را در صف نانوایی کَند! + عکس

وی افزود: عوامل اورژانس تسوج در سر صحنه و انتقال همراه با عملیات احیا به درمانگاه تسوج انجام شد که متاسفانه از لحظه‌ی غرق شدگی زمان زیادی گذشته بود و عملیات احیا موثر واقع نشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1227999 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر