Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایرنا، محمد نجاتی پور بامداد جمعه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: برپا کنندگان یک مراسم عزاداری، پروتکل های بهداشتی را زیرپا گذاشتند که به وسیله رییس دادگاه صیدون دستور بازداشت مداح مراسم صادر و فرد مذکور بازداشت شد. وی بیان کرد: همچنین پرونده قضایی برای خانواده و بستگان متوفی تشکیل و دستور احضار آنها در دادگاه صادر شد که در اولین فرصت باید در محکمه حاضر شده و علت نقض تعهدات را پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرماندار باغملک عنوان کرد: از ماه های گذشته محدودیت های شدیدی در سطح شهرستان اعمال شده و تاکنون جاری است که رفته رفته این موضوع به یک عادت تبدیل شده است.
وی افزود: برای جلوگیری از برگزاری مراسم و تجمع بارها جنازه متوفیان ۲۴ تا ۴۸ ساعت با تاخیر تحویل خانواده ها شد تا اینکه متعهد شدند مراسم خاکسپاری را مطابق با شیوه نامه های بهداشتی انجام دهند.
نجاتی پور در مورد تشییع جنازه اخیری که در بخش صیدون برگزار شد و نگرانی مسئولان بهداشتی را به همراه داشت گفت: پیش از تحویل جنازه از خانواده متوفی تعهد کتبی اخذ شد.
وی بیان کرد: همچنین بخشدار صیدون که مسئول واحد پیشگیری از وقوع جرم دادگاه صیدون است به همراه عوامل انتظامی مستقر در بخش نزد خانواده متوفی رفته و پس از عرض تسلیت، انجام پروتکل های بهداشتی را یادآوری و بر ممنوعیت برگزاری مراسم تشییع جنازه و تجمع تاکید کردند اما متاسفانه این موارد رعایت نشد.
فرماندار باغملک گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی یک امر جدی در مبارزه با کرونا است که انتظار داریم مردم این موضوع را رعایت کرده و با ستاد مدیریت کرونا شهرستان همکاری کنند تا پیک سوم بیماری از شهرستان و استان خارج شود.
در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرماندار شهرستان باغملک پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری پرونده قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در مراسم تجلیل از خیرین جشن گلریزان میاندوآب گفت: با کمکهای خیرین بزرگوار که با نگاهی دقیق و درست به یک موضوع اجتماعی به نام زندان ورود کردند در سه سال گذشته کمکهای خیرین به جشنهای گلریزان رشد ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

ناصر عتباتی افزود: از محل کمکهای مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند و امید است با کمکهای مردمی به ستاد دیه در جشنهای گلریزان امسال در مرحله نخست ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی، با اشاره به اینکه شهرستان میاندوآب در سازش پرونده ها بویژه در پرونده های قصاص نفس دارای رتبه های برتر استان است، گفت: این امر نشان از بزرگواری و قلب های بخشنده و مهربانی است که خدا نصیب مردم این خطه از استان نموده، لذا از خیرین انتظار داریم به مانند همیشه نگاه ویژه ای به این فرهنگ حسنه داشته باشند.

وی، در پایان از انجمن حمایت از زندانیان نیز خواست تا اقدامات خود را در راستای حرکت به سمت درآمدزایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام گل حسینی، رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب از خیرین این شهرستان قدردانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان هم در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان میاندوآب گفت: ۳۲۰ خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش انجمن هستند و خدماتی همچون بسته های معیشتی، خدمات پزشکی، دارویی و روانپزشکی از سوی خیرین و پزشکان خیر به خانواده های زندانیان نیازمند ارائه می شود.

مسعودی افزود: در جشن گلریزان امسال خیرین بزرگوار میاندوآب مبلغ هفت میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز نمودند و شاکیان نیک سیرت هم به میزان سه میلیارد و 840 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کردند.

فتحی، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هم در این مراسم از حضور فعال خیرین در جشنهای گلریزان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از خیرین نیک سیرت با اهدای لوح تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • برای زنان و نوامیس مردم در طرح حجاب پرونده قضایی تشکیل می‌دهند؟