Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر اطیار رئیس اتحادیه لوازم بهداشتی‌ و‌ آرایشی استان ‌اصفهان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: مردم حاضر به استفاده از لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته نیستند، چه‌بسا بخواهند از لوازم‌آرایش مصرف شده درحد نو استفاده کنند.

او افزود: باتوجه به شرایط بد اقتصادی و افزایش عوارض گمرکی واردات لوازم‌آرایشی به صفر رسیده و همین برای جلوگیری از عرضه اجناس تقلبی و قاچاق نکته خوبی است که بیشتر مغازه‌داران این صنف می‌توانند برند‌های داخلی را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اطیار با اشاره به تاثیر منفی کرونا بر صنف لوازم بهداشتی و آرایشی، گفت: در استان اصفهان ۸۰۰ واحد در این حوزه فعالیت می‌کنند که امسال ۱۵ واحد تعطیل شدند و سال آینده این عدد بیشتر هم می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به مسائل مطرح شده نظارت‌های ما و اتاق اصناف جدی‌تر از قبل انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار لوازم آرایشی‌وبهداشتی اصفهان با متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار لوازم آرایشی و بهداشتی افزایش عوارض گمرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران در مصاحبه با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۳ از ۲۹ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه برگزار میشود.۲۰ هیئت تجاری از صربستان، ارمنستان و چین از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

علیرضا کیانی در ادامه افزود: ۲۶۸ شرکت داخلی ۶۹ شرکت خارجی از کشور‌های چین، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، هند، آلمان، ایتالیا، روسیه، مالزی، آرژانتین، بلژیک، کره جنوبی و هلند در این نمایشگاه شرکت میکنند.

وی بیان کرد: در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی ۱۲ کارگاه آموزشی و جلسات دوجانبه بین تجار داخلی و خارجی تشکیل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۳۰ میلیون دلار محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده از کشور صادر شده که حدود ۲۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات شوینده بوده است.

دیگر خبرها

  • فرق دیسک و صفحه اصلی و تقلبی در چیست؟
  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده