Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لاله افتخاری»، چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با تصمیم به کاندیداتوری در انتخابات میان دوره ای مجلس گفت: خیلی ها بعد از مجلس نهم و بعد از سال گذشته به ما گفتند و به عقیده من باید وارد این عرصه شویم و من قصد کاندیداتوری دارم.

او افزود: تجربیاتی ۱۲ ساله وجود دارد و به هر حال برنامه هایی دارم و مسائلی وجود دارد، به خاطر انتظاری که مردم و نخبگان دارند به نظر من باید وارد این عرصه می شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من ۱۲ سال در عرصه سیاسی بودم و برنامه من کاملا مشخص است.

افتخاری تصریح کرد: اولویت من بحث نخبگان و مسائل دانش بنیان است و پیگیر این مسائل در گذشته هم بودم. علاوه براین بخشی از برنامه ام برای ایثارگران و بخشی قرآنی ها است و همچنین بخشی زنان و بخشی هم حوزه انتخابیه است.

 او اضافه کرد: در مسائل فرهنگی، دینی، جمعیت و زندگی نیز سالها کار کرده ام در عرصه بین الملل نیز به همین صورت است در این مدت که در مجلس نبودم، یک سری مسئولیت ها بر عهده من گذاشته شد و همین بر تجربیات گذشته افزود. امروز دبیر کل اتحادیه زنان مسلمان هستم و یک بخشی از این مجموعه با داخل و بخشی با خارج در ارتباط است. از این رو غیر از برنامه های عمومی مجلس با این موضوعات نیز درگیر هستم.

افتخاری در مورد کاندیدای زن برای انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: هر گزینه ای که از طرف شورای نگهبان به عنوان رجل سیاسی تایید شود چه خانم و چه آقا اگر در شاخص های مربوطه امتیازی قوی کسب کند، مورد حمایت ما خواهد بود. کسانی که وارد گود شده اند کم نیستند ولی رشدها خوب بود و باید از بین همه این خوب ها خوبتر ها را انتخاب کرد.

وی گفت: سخنگوی شورای نگهبان امکان حضور یک زن را رد نکرده است ما قبلا وزیر زن نداشتیم ولی خانم دستجردی وزیر خانم بود و مشکلی پیش نیامد. ریاست جمهوری یک سایز بزرگتر از وزارت و گامی بلندتر است بنابراین نباید مشکلی باشد و مهم نظر شورای نگهبان است که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد، مشکلی وجود ندارد و احتمال اینکه یک زن تایید ۱۴۰۰ باشد کاملا وجود دارد.

2727

کد خبر 1492635

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم انتخابات ۱۴۰۰ اصولگرایان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، گفت: مناظرات انتخاباتی برای راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه مشهد و کلات همانند دور نخست در صداوسیمای خراسان برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدکمال سروری‌ها روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مناظرات انتخاباتی در صدا و سیمای خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برگزاری مناظرات فرصت مناسبی برای نامزدها است تا با هزینه کمتر، برنامه‌ها و افکار خود را به عموم مردم اعلام کننداز طرفی مردم نیز فرصت مغتنمی کسب می‌کنند تا بهتر با نامزدها آشنایی پیدا کنند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، تصریح کرد: در این مناظرات نامزدها باید اولویت‌های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: مناظرات انتخاباتی در رسانه‌های رسمی خراسان رضوی در حال ضبط است و در موعد مقرر انتشار خواهد یافت.

سروری عنوان کرد: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی هزار و 200 شعبه اخذ رای برای حوزه مشهد و کلات پیش‌بینی شده است که نسبت به انتخابات مرحله نخست 612 شعبه کاهش یافته است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، گفت: مردم ایران، لیاقت قوی‌ترین و شایسته‌ترین منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند، از این رو باید انسان‌هایی کارآمد و کاربلند راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات

محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، اظهار داشت: از روز ششم اردیبهشت‌ماه، ضبط مناظره میان دو نامزد پنجمین کرسی نمایندگی مجلس آغاز شد. در این برنامه‌ها هر کدام از نامزدها در 3 قسمت 60 دقیقه‌ای به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف حوزه انتخابیه خود می‌پردازند.

وی افزود: علاوه بر ضبط و پخش مناظرات انتخاباتی، ضبط برنامه‌های 20 دقیقه‌ای ویژه معرفی نامزدها و برنامه‌هایشان انجام می‌شود و در بازه زمانی آغاز رسمی تبلیغات از شبکه استانی خراسان رضوی پخش خواهد شد.

منصرپور تصریح کرد: هیئت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد. در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می کنند.

گفتنی است، در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف 17 نفر از 18 نماینده در 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی معلوم شد و یک نماینده دیگر باید از میان 2 نامزد شامل "کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی" برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات برگزیده شود. نفر نخست این فهرست 2 نفره به ترتیب بیشترین آرا، کاظم معتمدی‌فر، مدیرعامل سابق شرکت پدیده شاندیز است.

معتمدی‌فر در مرحله نخست این انتخابات 144 هزار و 523 رای به دست آورد و نفر دوم این فهرست حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی در مرحله اول انتخابات 130 هزار و 202 رای کسب کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان