Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:37:40 GMT

دیپلماسی مقاومت، تنها راه غلبه بر خواسته دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۲۱۳

دیپلماسی مقاومت، تنها راه غلبه بر خواسته دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلامی علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت به تقوای الهی با تبریک عید مبعث و تبیین جایگاه آن اظهار داشت: تنها مسیر سعادت بشر در عرصه‌های مختلف فردی و جمعی، حرکت در مسیر بعثت است. 

وی افزود: تلخ‌ترین تفکر در برابر بعثت این است که برخی‌ها در صدد تکمیل مسیر نورانی بعثت با مدرنیته و تمدن جاهلی غرب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

خطیب نماز جمعه خرم‌دره خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران و پیامدهای عظیم آن محصول انقلاب تبعیت از الگوهای اسلامی است و ادامه این مسیر هم صرفاً باید در این مسیر باشد. 

وی در ادامه سخنان خود با تاکید براینکه مصوبات بودجه‌ای مجلس نباید فقط به دنبال ایجاد درآمد برای دولت باشد، تصریح کرد: لایحه بودجه و تأیید آن توسط مجلس منجر به بزرگ شدن هر چه بیشتر دولت شده و عدالت را تحت الشعاع قرار خواهد داد. 

علی اکبری به فرارسیدن  هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: رزمایش مواسات مؤمنانه در دوران شیوع بیماری کرونا یک نقطه عطف تاریخی برای ایران و نظام جمهوری اسلامی آن است. 

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یادگار امام راحل و رکن حمایتی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مردم  پرداخت اعانات و کمک‌ها، به کمیته امداد امام (ره) را در اولویت قرار دهند. 

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به روز قرض الحسنه، افزود: تعطیلی یا تضعیف فرهنگ قرض الحسنه در کشور یک آسیب جدی فرهنگی و اجتماعی است و مردم به بانک‌های قرض الحسنه‌‌ای مانند بانک مهر اقبال بیشتری داشته باشند. 

وی با تبیین مذاکرات صورت گرفته در شورای حکام اشاره کرد و گفت: دیپلماسی مقاومت محور تنها راه غلبه بر خواست دشمن به ویژه شیطان بزرگ است.

علی اکبری تصریح کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی با راه انداختن دعوای زرگری در مورد برجام در صدد فریب افکار عمومی و تیم دیپلماسی کشورمان هستند.

خطیب نماز جمعه خرم‌دره تاکید کرد: طرح به اصطلاح راهبری موسوم به پای‌بندی در برابر پای‌بندی خواست محکم ماست و آمریکا و شرکای آن که بدعهدی و پیمان‌شکنی کرده‌اند، حق استناد به این طرح را ندارند. 

وی یاد آور شد: آمریکا باید بداند ایران امروز، ایران قبل از انقلاب نبوده و حاکمیت دریوزه‌هایی مانند رضا پالان و محمدرضا تمام شده است. 

امام جمعه خرم‌دره افزود: با حاکمیت ارزش‌های انقلابی در ایران، چهل و دوسال است که آمریکا در برابر اراده ملت ایران تحقیر می‌شود.

 انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه خرم دره نماز جمعه دشمن راهبردی دیپلماسی جمعه خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد.     امام جمعه مهریز بیان داشت: ارتش ما شجاع، با انگیزه، توانمند و تکلیف محور است.     وی مردمی بودن، از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها، مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانور‌ها در همه صحنه‌های مورد نیاز، مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت‌ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی و دارایی‌های مهم نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • پس از نماز جمعه؛ راهپیمایی حمایت از وعده صادق برگزار می‌شود
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است