Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلستان با اشاره به اهمیت و برکات انفاق اظهار داشت: انفاق فی سبیل الله و رسیدگی به محرومان و دردمندان کلید رزق و روزی، کفاره گناهان، اندوخته و سرمایه روز قیامت است، در قیامت نه ضوابط دنیایی هست و نه روابط و همه متعلقات انسان با مرگ و انتقال به قبر و برزخ قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائیم و اعمالمان هرکس مهمان عمل خویش است.

نورپور در ادامه با گرامیداشت مبعث پیامبر اعظم (ص) گفت: پیام آور وحدت، مهر و شفقت و مظهر همه کمالات و زیبایی مبعوث شد تا جامعه را هدایت، نورانی و در حوزه اخلاق، رفتار و اعتقاد پالایش و تزکیه نماید.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور بیان داشت: در این ۸ سال نه سانترفیوژ به طور کامل چرخید و نه چرخ اقتصاد، بلکه ما خسارت کردیم و با قبول برجام و عمل به تعهدات کلی کشور و انرژی هسته‌ای خسارت دید که جبران آن آسان نیست، ضمن اینکه عزّت و غرور ملی ما را هم دشمن تحقیر و خدشه دار کرده است.

امام جمعه گلستان افزود: ما در برابر خروج قلدرانه آمریکا از برجام دست روی دست گذاشته ایم و چشم به اروپا و وعده سر خرمن آنها دوخته ایم و نتیجه این انفعال و ضعف عملکرد و مماشات، گستاخ‌تر شدن طرف‌های مقابل شده است.

نورپور با بیان اینکه چرخ اقتصاد نمی چرخد، گرانی و تورم افسارگسیخته مردم را می‌آزارد عنوان داشت: ما هم اعتقاد داریم که کشور و ملت غیور ما این قدرت را دارد که سیاستی اتخاذ کند که هم سانترفیوژ بچرخد آن هم به روز و عالی و هم چرخ اقتصاد بچرخد و دشمن هم مأیوس شود و آن در صورتی است ما مرعوب دشمن نباشیم، مدیریت اجرایی کشور با روحیه جهادی و انقلابی اداره شود.

وی با بیان اینکه کشور ما، کشور ثروتمندی است و ما می‌توانیم مشکلات خود را حل کنیم گفت: ما می‌توانیم مشکل معاش، اقتصاد و کشاورزی را حل کنیم، همّت می‌خواهد و تلاش و برنامه و همان‌هایی که در عرصه موشکی، هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادی، هوا و فضا و تولید واکسن کرونا افتخار آفریدند همان‌ها می‌توانند مشکلات اقتصادی و گرانی را هم بردارند.

کد خبر 5162244

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه گلستان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان شیراز اردبیل شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها مشهد مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است

نامزد مجلس سنای آمریکا با اشاره به شکست این کشور در افغانستان اظهار داشت پرواز بالگردهای آمریکا توسط حکومت طالبان پیام ضعف واشنگتن را به جهان مخابره می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «تیم شیهی» نامزد مجلس سنا و عضو پیشین نیروی دریایی آمریکا اظهار داشت حمل سلاح‌ها و پرواز بالگردهای آمریکایی توسط حکومت طالبان، پیام ضعف آمریکا را به سراسر جهان مخابره می‌کند.

وی به فاکس نیوز گفت پس از سقوط حکومت پیشین افغانستان بیش از 7.2 میلیارد دلار سلاح و تجهیزات نظامی آمریکا در این کشور جا مانده است.

شیهی افزود نشست استماعی کمیته روابط خارجی مجلس نمایند‌گان آمریکا نشان داد هیچ پاسخگویی درباره خروج «بسیار ضعیف» نیروهای آمریکایی از افغانستان وجود ندارد.

نامزد سنای آمریکا تصریح کرد چگونگی خروج و نحوه نشست استماعی مجلس نمایندگان به خوبی پیامی از شکست آمریکا به جهان را مخابره کرد.

ادعای پنتاگون: 7 میلیارد دلار تجهیزات آمریکا در افغانستان باقی مانده استلاوروف: آمریکا در افغانستان با تروریسم مبارزه نکردسفیر سابق آمریکا در افغانستان: واشنگتن ابزار فشار لازم بر طالبان را از دست داده است

«مارک میلی» رئیس پیشین ستاد ارتش و «کنت مکنزی» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا که بر خروج آشفته آمریکا در سال 2021 میلادی از افغانستان نظارت داشتند در برابر کنگره این کشور شهادت دادند.

قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در آمریکا، «جو بایدن» را مسئول خروج فاجعه‌بار از افغانستان شناختند و دموکرات‌ها نیز دولت ترمپ را به‌خاطر توافق با طالبان در دوحه مقصر عنوان کردند.

 کمیته مطالعات جمهوریخواهان آمریکا نیز ماه گذشته اظهار داشت تصمیم بایدن برای خروج از افغانستان دشمنان آمریکا را جسورتر و آمریکا را ضعیف‌تر کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • انفعال برخی کشور‌های اسلامی در عمل به وظایف خود در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست /۲۰ برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!