Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@00:54:28 GMT

برنامه لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۹۴۵

برنامه لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌کند؟

به نقل از کانال فوتبال آسیایی در قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از تاریخ 14 تا 30 آوریل (25 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه 1400) به صورت متمرکز برگزار می‌شود. شیوه متمرکز بازی‌ها هم میزبانی یک تیم از سایر تیم‌های گروه است که آنها باید درخواست خود را به AFC ارسال می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال قطر در سناریو نخست خود در نظر گرفته که تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تغییری نخواهد کرد. در این صورت 10 آوریل (اپریل) پایان لیگ ستارگان قطر خواهد بود و 7 می فینال جام امیر برگزار می‌شود. مرحله نیمه نهایی جام امیر هم 3 و 4 می برگزار خواهد شد.

سناریو دوم تغییر تاریخ لیگ قهرمانان خواهد بود که در این صورت 30 آوریل (اپریل) فینال جام امیر برگزار خواهد شود و 24 و 25 آوریل مرحله نیمه نهایی برگزار می‌شود. با این تصور به نظر می‌رسد تعویق لیگ قهرمانان آسیا هم دور از ذهن نیست.

در همین حال برنامه تیم ملی قطر هم مشخص است. قطری‌ها که از سمت یوفا برای حضور تشریفاتی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قاره اروپا دعوت شده‌اند، 24، 27 و 30 مارس (4، 7 و 10 فروردین) به ترتیب به مصاف تیم‌های لوکزامبورگ و آذربایجان در اتریش و ایرلند جنوبی در دوبلین خواهند رفت. قطر کشور اتریش را به‌عنوان محل برگزاری دیدارهای خانگی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه اروپا معرفی کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. با پایان این مسابقات قرار هست رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس هم برگزار شود که کشتی فرنگی برای ۲ سهمیه باقیمانده در وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تلاش خواهد کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است. او در جام وهبی‌امره مدال طلا گرفت و از رقیبان جدی محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک محسوب می‌شود. اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی
۶۷ کیلوگرم: سعید اسماعیلی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی
۷۷ کیلوگرم: امیر عبدی
۸۲ کیلوگرم: رسول گرمسیری
۸۷ کیلوگرم:ناصر علیزاده
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازازده

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. نکته جالب این لیست غیبت محمدرضا گرایی و حضور سعید اسماعیلی به عنوان جانشین اوست. گفتنی است امیر عبدی و ناصر علیزاده در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در اوزان خود تلاش خواهند کرد.

منبع: فرهیختگان آنلاین

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!