Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسد چوپانی رئیس راهداری شهرستان بستان آباد با بیان اینکه بارش برف در برخی از ارتفاعات به بیش از ۷۰ سانتی متر می‌رسدگفت:بارش برف که از شامگاه دیروز در این شهرستان شروع شده است راه ارتباطی ۱۰۰ روستا در این شهرستان را بست.

اوافزود:راه‌های اصلی در این شهرستان با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شده و رفت و آمد در آن‌ها در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت:راه اتباطی ۳۰ روستا در این شهرستان بازگشایی شده است.

 رئیس راهداری شهرستان بستان آباد افزود:با پنج اکیب ثابت و سیار راهداری و ۴۵ نفرنیروی کاری از دیروز در حال آماده باش هستیم تا رفاه حال هموطنان را فراهم کنیم.

چوپانی گفت:از دیروز ۲۰۰ تن نمک در محور‌های اصلی و فرعی استفاده شده است.

او به هموطنان سفارش کرد که حتمان قبل از سفر از ایمن بودن وسایل نقلیه خود اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف و باران راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بازاچه روستا در آبشار بیشه

ایسنا/لرستان معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان گفت: با هدف معرفی بیشتر روستای گردشگری بیشه و تلاش برای ثبت جهانی آن، بازارچه روستا در منطقه یاد شده ایجاد می‌شود.

حجت اله عباسیان هشتم فروردین در حاشیه دومین جلسه کمیته راهبردی توسعه گردشگری روستای بیشه در خرم‌آباد افزود: ایجاد بازارچه روستا می‌تواند ضمن معرفی بیشتر دستاوردهای روستاییان و صنایع دستی منطقه، زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی را برای اهالی فراهم کند.

او افزود: روستای گردشگری بیشه در فهرست ثبت جهانی قرار گرفته و امیدواریم با اقدامات انجام شده و هم چنین رفع مشکلات و موانع با همکاری بین بخشی؛ این مهم به ثبت جهانی برسد.

عباسیان اضافه کرد: در این جلسه همه دستگاه‌های اجرایی گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرده و مقرر شد در اسرع وقت بازارچه روستا ساماندهی و به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است روستای گردشگری بیشه در منطقه‌ای به همین نام در کنار راه‌آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه‌آهن بیشه و در همچواری آبشار زیبای بیشه در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد بازاچه روستا در آبشار بیشه
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر
  • راه ارتباطی معمولان به پلدختر در دونقطه به کلی مسدود است
  • سیل راه ارتباطی ۲۰ روستا در دلفان را مسدود کرد
  • راه ارتباطی برخی روستاهای لرستان مسدود شد
  • قطع راه ارتباطی برخی از روستا‌های لرستان
  • قطع راه ارتباطی ۲۰ روستا در شهرستان دلفان
  • رانش زمین و قطع راه ارتباطی برخی از روستاهای دلفان و الیگودرز
  • قطع برق و راه ارتباطی روستاها در کهگیلویه و بویراحمد