Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: پیش از شروع صحبت‌هایم از طرف آقای مجیدی از کادر فنی قبلی، آقایان فکری، مرفاوی و مظلومی تشکر می‌کنم. آقای مجیدی هم عذرخواهی و اعلام کرد در نشست خبری بعد از بازی شرکت می‌کند.

وی افزود: تیم فولاد تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است و ساختار خوبی دارد و در این فصل کمترین موقعیت را به حریفانش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها خوب پرس می‌کنند، بازی بسیار سختی داریم  ولی با صحبت‌هایی که در تمرینات این یکی دو روز انجام شده امیدوار هستیم که یک بازی خوب در شان استقلال انجام بدهیم.

مربی استقلال در خصوص اینکه آیا با این شرایط شانسی برای قهرمانی این تیم در لیگ قائل است یا خیر عنوان کرد: ما 6 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم ولی بازی های رو در رو داریم و تلاش ما این است از نظر شکل بازی و نتیجه‌گیری بهترین شرایط را فراهم کنیم.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که اگر استقلال در آخر فصل قهرمان نشود ممکن است بگویید تیم را ما نبسته‌ایم عنوان کرد: ما در این شرایط قبول کردیم این تیم را بگیریم و دنبال بهانه‌جویی هم نیستیم.حداکثر تلاش را می‌کنیم که  شکل بازی استقلال و گرفتن امتیازات لازم برای کسب قهرمانی است. نه مجیدی این مدلی است که بهانه بیاورد و نه اعضای کادر فنی.همه تلاش ما این است که تیم را به جایگاهش برسانیم.

وی در خصوص اینکه شایعه شده آیا صحت دارد حضور کمالوند در استقلال منتفی شده گفت: من در جریان نیستم.

مربی استقلال در خصوص دلایل عدم حضور قربانی در استقلال یادآور شد: پیروز قربانی را از کلاس‌های مربیگری می‌شناسم. او مربی با دانش،به روز و اهل تحقیق  است و خوشحال می‌شدم در استقلال باشد ولی ظاهرا جمع بندی در جلسه با آقای مجیدی به این شکل بوده از حضور در تیم استقلال انصراف بدهد.

مصطفوی در خصوص شایعه جذب امین قاسمی نژاد گفت: من در جریان نیستم

وی در خصوص هدف فرهاد مجیدی از بازگشت به استقلال گفت: بهتر است آقای مجیدی خودش در این زمینه جوب بدهد ولی باشگاه به نتیجه رسید که با کادر قبلی که خیلی زحمت کشیدند و از بزرگان این باشگاه  بودند قطع همکاری کنند.با توجه به عملکرد گروه آقای مجیدی در فصل گذشته از نظر کیفیت بازی و نتایج باشگاه به این نتیجه رسیده که شاید عملکرد بهتری داشته باشیم.

مربی استقلال در خصوص شلوغی کردن نیمکت برخی تیم‌ها گفت: صلاحت مملکت خویش خسروان دانند.. هر کسی خودش تصمیم می‌گیرد چه مدلی کار کند، ما در قبال تیم خودمان مسئول هستیم، شاید یک سبکی مدل کار ما نباشد ولی قانونگذار و قانون باید تصمیم می گیرد که چگونه با این روش برخورد کند.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که ‌آیا ممکن است تیم فرهاد مجیدی با 3 مدافع بازی کند گفت: بله ممکن است.

خبرنگاری گفت ‌آیا قرار است خودش در نشست های خبری شرکت کند که مصطفوی پاسخ داد: عرض کردم قرار است آقای مجیدی در نشست خبری بعد از بازی خودش شرکت می‌کند.در پایان صحبت‌هایم  امیدوارم هواداران استقلال برای موفقیت تیم در دیدارهای آینده دعا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال و فولاد نشست خبری فارس سرمربی تیم فوتبال استقلال بازگشت به استقلال قهرمانی صالح مصطفوی بهانه جو مربی تیم استقلال مربی استقلال آقای مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پاشازاده در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را برابر شمس آذر دارد و امیدوارم مثل قبل بتواند از تک بازی‌های خود استفاده لازم را برده و برنده شود. تیم، تیم خوبی است و به نظرم همین الان هم قهرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا الان استقلال را قهرمان می‌داند، گفت: استقلال این فصل شرایط خیلی سختی را سپری کرد و با توجه به مشکلاتی که داشت خیلی خوب نتیجه گرفته است که با این شرایط من معتقدم استقلال همین الان هم قهرمان است و چیزی از یک قهرمان کم ندارد.

پاشازاده در ارتباط با مصاحبه اخیر سهیل مهدی و تغییر قوانین برای تعیین تیم قهرمان اعلام کرد: من که اصلا از این تغییرات تعجب نکردم. ده سال است که فوتبال ما همین است و متاسفانه ما قانونی نداریم. هر لحظه یک تصمیم جدید می‌گیرند و این بی قانونی آزار دهنده است.

مدافع اسبق استقلال در خصوص واگذاری احتمالی این باشگاه در روز‌های آتی گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی حل شود چرا که الان چندین نفر تصمیم گیرنده هستند و من فکر می‌کنم این نوع واگذاری نه تنها خصوصی سازی نیست و بلکه شرایط را بدتر هم می‌کند. اگر فقط یک نفر تصمیم گیرنده بود، خیلی از مشکلات حل می‌شد.

پاشازاده در خصوص نقش تاثیر گذار داوران در بازی‌های باقی مانده لیگ و تعیین سرنوشت قهرمان اظهار داشت: یک اشتباه داوری ممکن است سرنوشت یک تیم را برای قهرمانی تغییر دهد. امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ طوری داوران را ساپورت کنند که هیچ اشتباهی در بازی‌های باقی مانده لیگ سرنوشت تیم‌ها را برای قهرمانی تغییر ندهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد