Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تخلفات مسئولین هشداری برای جامعه است، گفت: باید رای آگاهانه داده شود.

سید محمد مهدی محمدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرج با بیان اینکه با گرامیداشت آغاز رسالت حضرت رسول(ص)و آخرین معجزه خداوند، اظهارداشت: بهترین ره‌آورد این واقعه عزت انسانی و آزادی از بند شیطان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دوره طاغوت واضح است، افزود: برخی آزادی را در جهان غرب می‌بینند در صورتی که این آزادی نیست بلکه ذلالت است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه علومی که در بلاد طاغوت است نیز بدرد نمی‌خورد، بیان کرد: علومی که سبب می‌شود ابزاری تهیه شود برای ریختن ملت‌های مظلوم که در حال حاضر شاهد هستیم مورد قبول نیست.

امام جمعه کرج با عنوان اینکه آرمان‌های ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون ثابت است، تصریح کرد: در چهار دهه ای که از انقلاب می‌گذرد دشمنان هجمه‌های بسیاری وارد کردند اما ملت ما تسلیم نشدند.

حسینی همدانی خطاب به اعضای تشخیص مصلحت نظام در خصوص fatf، خاطر نشان کرد: نباید این فشارها و جنگ روانی سبب تصمیم اشتباه شود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کانون مساجد، گفت: مسجد همیشه در طول انقلاب مرکز تحولات بوده، 96 درصد از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از بچه های مسجد بودند و در زمان شیوع بیماری کرونا نیز شاهد کمک‌های فعالین مساجد بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به نقش موثر مساجد در خنثی کردن تهاجم فرهنگی، گفت: ضعف در برخی سیاست گزاری و برنامه ریزی دستگاه‌ها و مدعیان تولی سبب ماندن کار بر روی زمین شده است.

وی با اشاره به روز درختکاری و اهمیت حفاظت از آن عنوان کرد: در دین مبین اسلام به این مهم تاکید شده و بیان شده قطع درخت را سبب وقوع عذاب می‌شود.

حسینی همدانی در خصوص انتخابات پیش رو با بیان اینکه همه باید برای تشویق و حضور حداکثری تلاش کنند، افزود: دستگیری هایی که در روزهای اخیر شاهد بودیم و تخلفاتی که انجام می‌شود باید مدنظر قرار دهند چرا که این اتفاقات هشدار است که برای انتخاب دقت بیشتری داشته باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مجمع تشخیص مصلحت FATF ایران اف ای تی اف آیت الله حسینی همدانی جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

به گزارش ایسنا، در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به منظور تسویه بدهی‌های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، نسبت به عقد قرارداد با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میدان‌های جدید یا مشترک اقدام کند.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر این که این مصوبه را خلاف بخش‌هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر مثل فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم در صندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند. در نهایت در زمینه مصلحت موردنظر مجلس با اصلاحات انجام شده کمیسیون اقتصادی رای‌گیری شد که رای لازم را به دست نیاورد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896632

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه