Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@16:47:53 GMT

پیش‌بینی وزش باد گرم از شنبه در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۰۵۹

پیش‌بینی وزش باد گرم از شنبه در گیلان

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: در حال حاضر نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه است.

وی در تشریح سامانه بارشی فعال در منطقه افزود: طی امروز ابرناکی، مه‌آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان برای روزهای آینده گفت: از شنبه تا صبح روز یکشنبه ضمن پایداری هوا، وزش باد جنوبی (باد گرم) به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها برای استان پیش‌بینی می‌شود.

دادرس همچنین با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان برای روزهای میانی هفته بیان کرد: از روز یکشنبه با شمال شدن جریانات هوایی مجدداً شاهد کاهش نسبی دما و در عصر و شب بارندگی خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان هواشناسی دما باد مدیرکل هواشناسی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی جو استان تا روز پنج شنبه پایدار خواهد بود اما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه جریانات شمالی بوده و وزش بادهای شرقی همچنان در سطح استان تداوم خواهد یافت.

وی افزود: با تغییر جریانات جوی طی روز پنج شنبه، شاهد وزش باد جنوبی تند تا گاهی نسبتاً شدید به ویژه در مرکز و جنوب استان خواهیم بود، دما نیز طی مدت مذکور افزایش محسوسی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که طی ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه خواهد شد.

کوهی با بیان اینکه دمای هوا طی این دور روز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6079999

دیگر خبرها

  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها
  • پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان | در روزهای پایانی هفته به این استان ها سفر نکنید
  • بارندگی و سیلِ روزهای اخیر جان ۳۳ نفر را در افغانستان گرفت
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ شدت بارندگی در این استان ها
  • گاز برخی مناطق رشت روز بکشنبه قطع می‌شود