Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری با تسلیت درگذشت این پزشک زبردست ،خدوم و فداکار به جامعه پزشکی و خانواده معظم وی، از زحمات شبانه روزی جامعه پزشکان و کادر بهداشت و درمان در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا،تقدیر کرد و گفت: زبان ما از بیان این حجم فداکاری و از خودگذشتگی قاصر است و تنها می توان در برابر ایثار و جانفشانی کادر درمان سر تعظیم فرود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  افزود: قطعا مردم قدرشناس و فهیم از خودگذشتگی، فداکاری و عزتمندی مدافعان سلامت را هیچ وقت از یاد نمی برند و تاریخ این  جانفشانی ها و خدمات ارزشمند را برای همیشه ثبت خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دکتر محمد زارعی را از پزشکان متعهد،دلسوز و شیفته خدمت به همنوعان برشمرد و افزود: این شهید والامقام جان شیرین خود را در راه عزت و سلامت جامعه در طبق اخلاص گذاشت و عاشقانه به سوی معبود خویش در کشید.

وی در ادامه به مردم استان توصیه کرد: شرایط اصلا مطلوب و مناسب نیست و برای حفظ جان خود و همنوعان،اقوام و بستگان پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند و رعایت کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سلامت کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت