Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد خوزستان گفت: ابتدای فصل باشگاه استقلال و چند تیم دیگر به من پیشنهاد دادند، ولی با قلب و با منطقم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم. خبرگزاری میزان – جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی استقلال تهران اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید.   * می‌دانیم فردا بازی سخت و سنگینی مقابل استقلال داریم که باید مثل همه بازی‌ها تلاش کنیم تا موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته‌ای که برای ما اهمیت دارد، این است که تمرکز کافی برای بازی داشته باشیم.

* استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است و بازیکنان این تیم قابلیت فنی بالایی دارند. یادمان باشد که استقلال همیشه استقلال است.

* تیم‌های بزرگ همیشه بزرگ هستند و تیمی که مدعی قهرمانی است کار را برای ما سخت می‌کند. باید بازی را خوب و با تمرکز شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

* از آذری تشکر می‌کنم، چون او برای تیم، باشگاه فولاد و مردم خوزستان خیلی زحمت می‌کشد. دلگرمی ما مردم خوزستان، هواداران و آذری و مدیریت و هیئت مدیره شرکت فولاد است که واقعاً حمایت خوبی دارند.

* با توجه به پیشنهادی که از باشگاه استقلال داشتم تصمیم گرفتم، در خوزستان بمانم. دوست داشتم کاری را که با فولاد شروع کردم، امسال خوب تمام کنم تا ببینیم در سال‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

* ابتدای فصل باشگاه استقلال و چند تیم دیگر به من پیشنهاد دادند، ولی من با قلب و با منطقم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم و برای هواداران و مردم خوزستان تلاش کنیم تا فولاد را به موفقیت برسانیم. باز هم می‌گویم کار کردن در فولاد خوزستان باعث خوشحالی من، همکارانم و همه بازیکنان است.

*تنها نماینده ایران در پلی‌آف هستیم و این سهمیه برای فوتبال کشور مهم است. اینکه ما بخواهیم بیست‌ و هفتم اسفند و دوازدهم فروردین بازی کنیم و هجدهم نیز در پلی‌آف بازی کنیم کار را سخت می‌کند.   * با این وضعیت کار برای تیم ما سخت می‌شود و بازی آخر ما نیز پیش از پلی‌آف بیرون از خانه خواهد بود. این شرایط کار را ما سخت می‌کند و خواهش می‌کنیم یک مقدار شرایط تیم ما را درنظر بگیرند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

* یارگیری می‌کنند و حتی در نیم‌فصل بازیکنانی را که قرارداد دارند، پول می‌دهند و جذب می‌کنند، ولی هنوز برای ما اتفاق خاصی رخ نداده و پنجره‌مان بسته است و نمی‌توانیم بازیکن بگیرم.   * امیدوارم در این جنگ نابرابری که مخصوصاً در لیگ قهرمانان داریم سربلند خارج شویم. العین هفت بازیکن خارجی دارد و باز هم دنبال بازیکن خارجی هستند که به جای یکی از بازیکنان مصدوم‌شان جذب کنند. ما در لیگ داخلی هم قطعاً با کمبود بازیکن رو‌به‌رو می‌شویم.

* در بازی‌های مهمی مثل بازی با تراکتور، استقلال، سپاهان، گل‌گهر و پرسپولیس که حریف‌مان مدعی قهرمانی هستند، کار برای ما سخت می‌شود.   * تیم‌ها در ابتدای فصل ۱۰ بازیکن گرفتند و در نیم‌فصل نیز تا الان سه بازیکن گرفته‌اند ولی با این حال به مردم خوزستان و هواداران قول می‌دهیم تلاش کنیم تا کمبود‌ها را جبران کنیم. بیشتر بخوانید:

۶ بازیکن استقلال از تیم کنار گذاشته شدند

انتهای پیام/ برچسب ها: استقلال فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال فولاد خوزستان فولاد خوزستان مردم خوزستان تصمیم گرفتم ما سخت برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید

آفتاب‌‌نیوز :

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال تا هجدهم فروردین مسابقه رسمی نخواهد داشت و در آن تاریخ باید به مصاف مس رفسنجان برود؛ جدال در ورزشگاه آزادی مقابل تیمی که آبی‌پوشان پایتخت را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار زد!

اگرچه آبی‌پوشان تا ۱۱ روز دیگر مسابقه رسمی ندارند، اما قرار است یک یا حداکثر ۲ بازی تدارکاتی در تهران داشته باشند. طبق برنامه‌ریزی مقرر شده جواد نکونام اعلام کند که تیمش قبل از بازی با مس رفسنجان به یک مسابقه تدارکاتی نیاز دارد یا باید دو بار به میدان برود تا هماهنگی‌های لازم جهت انجام آن‌ها صورت بگیرد. شرط مهم سرمربی استقلال برای تیم‌های رقیب این است که تحت هیچ شرایطی از مسابقات دوستانه موردنظر تصویربرداری نکنند و دوربین موبایل‌ها را هنگام برگزاری بازی روشن نکنند، چون نمی‌خواهد تدابیر تاکتیکی موردنظرش پیش از تقابل با شاگردان محرم نویدکیا لو برود.

استقلال بازی رفت مقابل مس رفسنجان را در خانه حریف به سود خود تمام کرده بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید