Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذیبخش گفت: سازمان هواپیمایی مراتب قدردانی خود را از زحمات ارزشمند گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از جان مسافران‌ و خدمه پرواز و خنثی سازی توطئه هواپیماربایی در پرواز ایران‌ایر اعلام می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ‌محمد حسن ذیبخش اظهار داشت: پرواز 334 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از نوع فوکر 100 در مسیر اهواز به مشهد در موقعیت اصفهان تهدید به بمب‌گذاری شد و پرواز سریعا در ساعت 22:40 به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی با بیان اینکه این پرواز ۶۳ مسافر ‌و ۹ خدمه پرواز داشت افزود: خلبان ضمن اعلام وضعیت فوق العاده درخواست فرود در اصفهان داشت که بدون مشکل  فرود آمد و سپس هواپیما به منطقه امن هدایت و مسافران پیاده شدند.    سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: با اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواپیما ربایان دستگیر شدند و هواپیما مورد بازرسی امنیتی قرار گرفت و همچنین در دستوری ویژه بازرسی‌‌های فرودگاه‌ها در ترمینال‌ها و  رمپ پروازی علی‌الخصوص در فرودگاه اهواز تقویت شد.   ذیبخش افزود: سازمان هواپیمایی کشوری ،بدین وسیله مراتب قدردانی از زحمات ارزشمند گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از جان مسافران و خدمه پرواز و خنثی سازی توطئه هواپیماربایی در پرواز مذکور را اعلام می‌کند.   انتهای پیام/‌ب

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، فخرالدین کشاورز، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین‌المللی شیراز، اظهار کرد: در یک‌وسال ونیم اخیر، برنامه‌های پرشماری از جمله مستندسازی، برگزاری جلسات و کمیته‌های ویژه، ممیزی‌های داخلی، آموزش، ممیزی سازمان هواپیمایی کشوری و رفع یافته‌ها در مسیر اخذ گواهینامه فرودگاهی انجام شد.

وی افزود: یکی از عمیق‌ترین و سخت‌گیرانه‌ترین ممیزی‌های سازمان هواپیمایی کشوری در موضوع گواهینامه فرودگاهی در خصوص فرودگاه شیراز انجام شد که با افتخار از آن استقبال کردیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس تصریح کرد: از ابتدا می‌دانستیم برای اخذ گواهینامه و ایجاد استانداردهای لازم باید پذیرای ممیزی‌های سخت‌گیرانه باشیم و از همین رو با ایجاد بستر لازم برای آموزش و برنامه‌ریزی منظم، فرودگاه شیراز را برای این مهم آماده شد.

کشاورز ادامه داد: این گواهینامه، امروز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایندهای مختلف تدوین نظام‌نامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیزهای متعدد، رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

وی اضافه کرد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

به گزارش ایمنا، اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران باید نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

کد خبر 747456

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد