Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:15:23 GMT

رحمتی و تجربه های بزرگ زودهنگام (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۷۱۹

سرمربی جوان شهرخودرو در حال تجربه کردن چالش هایی است که در همان اولین مقطع ورود به جرگه مربیان، گریبان تیمش را گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی با حضور در شهرخودرو به دنبال پشت سر گذاشتن آرام دوران فوتبالی خود به عنوان بازیکن بود. اتفاقاتی که در ادامه اما رخ داد، شرایط را به گونه ای دیگر رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید که فارغ از هیاهوی تیم های بزرگ به دنبال آرامش بود، با قبول هدایت شهرخودرو، با چالش هایی روبرو شد که برای یک مربی جوان خیلی زود بود.

 

شهرخودرو به عنوان یکی از نمایندگان فصل گذشته ایران در آسیا، وارد لیگ بیستم شد اما مشکلات مالکیتی و مدیریتی ضربات غیرقابل جبرانی به تیم رحمتی زد به گونه ای که اینک شهرخودرو یکی از تیم هایی است که خطر سقوط را احساس می کند و اگر لغزش ها و نوسانات ادامه پیدا کنند، کار به جاهای باریک کشیده خواهد شد.

 

روز گذشته پس از کش و قوس های بسیار، در جلسه ای که مسئولان ورزش  و جوانان خراسان رضوی حضور داشتند، نماینده تام الاختیار فرهاد حمیداوی نیز حاضر بود و موافقت خود را با واگذاری باشگاه اعلام کرد. به این ترتیب باید منتظر تعیین مالکیت هر چه سریع تر شهرخودرو باشیم.

 

بی شک بیشترین فشار ممکن طی ماه های اخیر به دوش سید مهدی رحمتی بوده که در اولین تجربه مربیگری خود، انتظار چنین چالش هایی را نداشت. البته این می تواند یک تجربه بزرگ برای چهره ای باشد که با پایان دوران بازی اش، قصد ورود به جرگه پر استرس و پر فشار مربیگری دارد.

 

شهر خودرو سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو سید مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!