Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: فیفا در ابتدا ما را به پرداخت حدود ۴۰۰ هزار دلار محکوم کرد اما در حال حاضر استدلال‌های خوبی داشته‌ایم و فکر می‌کنم بتوانیم تخفیف بگیریم.

جواد وطن‌خواه در جمع خبرنگاران در خصوص  حضورش در شهر خودرو در شرایط بحرانی این باشگاه اظهار کرد: خوشبختانه تمام استان پشت تیم آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سرباز این شهر هستم و کارهای اجرایی باشگاه را انجام می‌دهم. استاندار، نماینده مجلس و شهردار سر تمرین آمده‌اند. مدیرکل ورزش‌وجوانان و هیات فوتبال استان نیز حمایت‌های خوبی از شهر خودرو داشته‌اند.

وی در خصوص وضعیت پرداخت بدهی‌های شهر خودرو به خصوص میراسلاو، بازیکن پیشین اوکراینی این تیم خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه پیش آمده بود، فیفا اعتراض ما را قبول کرد. امروز لایحه‌ای خواهیم داد و امیدواریم قضیه حل شود. در ابتدا ما را به پرداخت حدود ۴۰۰ هزار دلار محکوم کردند که متاسفانه در این مدت کسی پیگیر این مشکلات نبوده است. در حال حاضر استدلال‌های خوبی داشته‌ایم. فکر می‌کنم با دفاعی که داشته‌ایم، تخفیف خوبی بگیریم. حتی شاید بتوانیم میروسلاو را هم محکوم کرده و از او غرامت بگیریم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در خصوص وضعیت خروجی بازیکنان گفت: هنوز هیچ تصمیمی در خصوص جدایی قاسمی‌نژاد و فرجی گرفته نشده و پس از بازی با پیکان برای آنان تصمیم خواهیم گرفت. جدایی‌ بازیکنان باید با هماهنگی کادر فنی انجام شود و اگر بازیکنی قصد جدایی دارد، باید درخواستش را به باشگاه تحویل دهد. اگر کادر فنی به بازیکنی نیاز داشته‌ باشد، با جداییش مخالفت می‌کنیم.

وطن‌خواه ادامه داد: همچنین با توجه به واگذاری مالکیت باشگاه به استان، کمیته‌ای تشکیل داده‌ایم که اداره کل ورزش‌ جوانان استان، هیات فوتبال خراسان رضوی، مدیریت باشگاه و کادر فنی در آن حضور دارند. هر درخواستی از باشگاه‌ها برای جذب بازیکن به این کمیته منتقل می‌شود و توسط تمام اعضای این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد. در حال حاضر شرایط به نحوی است که یک شخص نمی‌تواند برای شهرخودرو تصمیم بگیرد. 

وی در مورد تعیین تکلیف بدهی‌های شهرخودرو به سازمان تربیت ‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: مسئولان آستان قدس با مسئولین استانی به توافق رسیده‌اند که تا زمان تعیین تکلیف وضعیت باشگاه مهلت را تمدید کنند. البته اینگونه نیست که بدهی را پرداخت نکنیم. این بدهی روی دوش باشگاه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال شهرخودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از این خودروی نوستالژیک؛ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟

پیکان که روزگاری بیشترین و محبوب‌ترین خودروی کشور بود، این روز‌ها کمتر در سطح کشور دیده می‌شود. تولید این خودرو در سال ۱۳۴۶ توسط شرکت ایران ناسیونال (ایران‌خودرو) شروع شد و سرانجام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ پس از تولید ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه با خط تولید خداحافظی کرده و آخرین نسخه آن نیز راهی موزه شد.

به گزاش روزگار خودرو، امروزه بیشتر این خودرو به سرنوشت اسقاط دچار شده، اما همچنان هستند کسانی که سوار بر این خودروی دوست داشتنی در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند.

بر اساس آماری از اس‌دیتا تعداد ۲۷۷.۰۷۸ خودروی پیکان در کشور وجود دارد که در جدول زیر به تفکیک آن در هر استان‌می‌پردازیم:

دیگر خبرها

  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت؛ اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • آماری از این خودروی نوستالژیک؛ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟
  • جدایی خمز از تراکتور