Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:46:17 GMT

بازیکنان می‌دانند جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۹۳۷

بازیکنان می‌دانند جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن استکی مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان، در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: در طی دوهفته‌ای که حسینی هدایت ذوب‌آهن را به عهده گرفته است تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم، تیمی‌ که در انتهای جدول است و دست به تغییرات در کادرفنی خود می‌زند، جهت هماهنگی و تغییر و تحولات در کار تیمی و تاکتیکی زمان بر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ذوب‌آهن افزود: حسینی در تمریناتی که مد نظر داشت سریع‌ترین راه را برای هماهنگی تیم انتخاب کرد و بازیکنان نیز به خوبی با کادر فنی همراهی و همکاری کردند؛ همه بازیکنان انگیزه خاصی دارند زیرا می‌دانند جایگاه واقعی ذوب‌آهن در این نقطه از جدول نیست.

وی در خصوص محرومین و مصدومین تیم ذوب‌آهن برای دیدار فردا تشریح کرد: قریشی مصدوم و وحید محمدزاده محروم ما در دیدار فردا خواهند بود. 

استکی، در خصوص اینکه ذوب‌آهن در نقل‌وانتقالات زمستانی قصد دارد در چه پست‌های تیم را تقویت کند اذعان داشت: محمود‌آبادی در پست هافبک و رنجبر در خط حمله در خط حمله با نظر مساعد حسینی به جمع بازیکنان ذوب‌آهن اضافه شدند، دارکو نیز در تیم حاضر است و فکر نمی‌کنم مشکلی در گل‌زنی داشته باشیم.

مربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: اسدبیگی و پناهی نیز در نقل‌وانتقالات به تیم اضافه شدند و همچنین دو بازیکن دیگر نیز با اتمام دوران سربازی به تیم ذوب‌آهن بازگشتند.

وی در خصوص مصاحبه پزشک تیم ذوب‌آهن مبنی بر اینکه در طول فصل فقط یک بار از بازیکنان این تیم تست دوپینگ اخذ شده تشریح کرد: یکی از وظایف مهم هیأت و فدراسیون پزشکی ورزشی اخذ تست دوپینگ و کنترل ورزشکاران است. شاید به دلیل شیوع ویروس کرونا مقداری حواس‌ها پرت شده باشد، نمی‌گویم ورزشکاری دوپینگ کرده است ولی زمانی که به تیم‌ و بازیکنان تحت فشار نگاه می‌کنیم، میبینیم شرایط آن‌ها از حد قابل انتظار بالاتر است و همین موضوع باعث شک می‌شود، از مسؤولان خواهش می‌کنم که تست دوپینگ را قوی‌تر اجرا کنند.

استکی، در خصوص خرید بازیکنان جوان در فصل نقل ‌و انتقالات زمستانی توسط ذوب‌آهن گفت: ابتدا باید معنی بازیکن و جوان و باتجربه مشخص شود، اگر معنی بازیکن باتجربه از لحاظ سال‌های حضور در لیگ است شاید یک ۲۰ ساله تجربه یک بازیکن ۳۰ ساله را داشته باشد، نفراتی به درد حسینی می‌خورند که به تاکتیک بازی وی نزدیک باشد.

مربی تیم ذوب‌آهن افزود: تیم ما برای بازی فردا آماده است، تیم ماشین‌سازی نیز در دیدارهای اخیر خود نشان داده که عملکرد خوبی دارد، جدول رده‌بندی نشان دهنده این نیست که تیمی از لحاظ فنی عملکرد مناسبی ندارد، امیدوارم هواداران از بازی فردا راضی شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ماشین سازی تبریز مربی ذوب آهن مربی تیم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی که روز گذشته برابر ترکمنستان کلین‌شیت کرد، در مورد این بازی گفت: خداراشکر یک بازی سخت را بردیم. بازی روی چمن بد برگزار شد و کارمان را سخت کرد و نسبت به بازی رفت، سخت‌تر بود.

او در مورد کلین‌شیت اظهار داشت: من امسال خیلی تلاش کردم که در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشم، شاید باورتان نشود که برای بازی در تیم ملی لحظه شماری میکردم و از آقای قلعه نویی تشکر دارم که به من فرصت دادند بازی کنم.

حسینی در خصوص شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی عنوان کرد: ما در جام ملتها بازیهای خوبی داشتیم، بعضی انتقادات هست که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

گلر تیم ملی در مورد حضور بازیکنان جوان نظیر آرشا شکوری گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را عوض کنید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. آقای قلعه نویی هم فکر کنم اولین بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

دیگر خبرها

  • شوخی با ورزشکاران؛ 28 مارس 2024
  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال