Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقض حقوق مهاجران و پناهجویان در کشورهای اروپایی داعیه دار حقوق بشر به مرحله ای خطرناک رسیده است. خبرگزاری میزان – موضوع عدم ارائه و دسترسی مهاجران و پناهجویان به مراقبت‌های بهداشتی کافی در آلمان از مدت‌ها پیش به بحثی جنجالی در مورد حقوق مهاجران و پناهجویان در این کشور تبدیل شده که نگرانی‌هایی را در مورد حقوق بشر در سطوح مختلف برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «لانست و اینفومیگرنت»، موضوع نقض حقوق بهداشتی و درمانی مهاجران و پناهجویان در آلمان، به تایید ده‌ها موسسه خیریه و انجمن پزشکی رسیده است.   از این منظر سیاست مهاجرتی و پناهجویی فعلی آلمان «به شدت حقوق بهداشتی و سلامت جسمی و روحی مهاجران و پناهجویان را در آلمان نقض می‌کند.»   براساس آمار‌های موجود، ۵۰۰ هزار پناهجو و مهاجر در آلمان از مراقبت‌های بهداشتی اساسی محروم هستند.   این در حالی است که تعداد زیادی از آنها بیمار بوده و به حمایت‌های ویژه نیاز دارند.   اما آنچه که دریافت می‌کنند، نگاه به عنوان انسان درجه دوم، بدون حریم خصوصی و بدون دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی کافی است.  بیشتر بخوانید:  مروری برکارنامه حقوق بشری اروپا در دوره همه گیری کرونا  بحران پناهجویی و مرگ مهاجران در مسیر اروپا منتقدان رویکرد آلمان در قبال مهاجران و پناهجویان تاکید دارند که رژیم‌های مرزی این کشور، سبب تنزل مهاجران به عنوان افراد درجه دوم می‌شود و قربانیان این رژیم به سختی می‌توانند راه حلی قانونی برای دستیابی به حقوق خود بیابند.   مهاجران و پناهجویان در آلمان به ویژه در ۱۵ ماه اول اقامت خود در این کشور، شرایط حاد و دردناک را تجربه می‌کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل آلمان حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق بشر حوادث بین الملل آلمان حقوق بشر مهاجران و پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند

به گزارش خبرآنلاین این وزارت در خبری در مورد برگشت مهاجرین از ایران گفته که این افراد به گونه‌ی جبری و داوطلبانه به تاریخ ۳۱ ماه فروردین و اول ماه اردیبهشت از مرز اسلام‌قلعه به کشور بازگشته‌اند.

وزارت امور مهاجرین همچنین افزوده که روز گذشته (یکشنبه ۲ اردیبهشت) ۱۲۵ خانواده افغانستانی که تعداد مجموعی آنان ۶۷۳ تن می‌شوند، به‌صورت اجباری از پاکستان اخراج و از طریق تورخم و سپین‌بولدک به کشور برگشته اند.

به گفته این وزارت، مهاجرین برگشت‌کننده برای دریافت کمک، به دفاتر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898404

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل