Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه القدس العربی نوشت، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل گواهی بر زنده بودن شاهدخت لطیفه، دختر کوچک محمد بن راشد المکتوم، حاکم دبی درخواست کرده بود، اما رابرت کولویل، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل در پاسخ به این سوال که آیا اثباتی ارائه شد یا خبر به روزنامه نگاران گفت، هنوز چیزی به دست نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه بی بی سی انگلیس در ماه فوریه یک فیلم ویدئویی از لطیفه منتشر کرد که در آن گفته بود، توظ پدرش گروگان گرفته شده است.

لطیفه در این فیلم می‌گوید، در حمام فیلم را ضبط کرده است، زیرا تنها جایی است که می‌تواند در آن را از پشت ببندد. در اتاقش هم کلید ندارد تا بتواند آن را ببندد.

وی می‌افزاید، او در یک ویلا گروگان است و این مکان به زندانی با پنجره‌هایی بسته تبدیل شده و نمی‌تواند پنجره‌ها را باز کند. آنطور که معلوم است پنج پلیس در خارج و دو پلیس داخل ویلا هستند و او نمی‌تواند هوای بیرون را نفس بکشد.

لطیفه در فیلم می‌گوید که بابت زندگی اش بیم دارد و نمی‌داند که سرنوشتش چه می‌شود.

در پی این امر، انگلیس اعلام کرد، دلیلی برای در قید حیات بودن لطیفه می‌خواهد.

وزیر خارجه انگلیس در این باره که آیا دولت امارات گواه و دلیلی بر زنده بودن لطیفه می‌دهد یا خیر، گفت: با توجه به آنچه دیدیم، فکر می‌کنم که مردم در سطح انسانی می‌خواهند لطیفه را زنده ببینند. فکر می‌کنم این ذاتی است و ما هم بالطبع از آن استقبال می‌کنیم.

وی گفت، فیلم ویدیویی از لطیفه بسیار نگران کننده است. شاز این اتفاق ناراحت است. سازمان ملل مساله را پیگیری می‌کند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل حاکم دبی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس اعلام کرد این دختر دانش آموز که دو معلم و یک دانش آموز را با ضربات کارد زخمی کرد به جرم تلاش برای قتل بازداشت شده است. به گفته پلیس افراد زخمی برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. منابع بیمارستانی می‌گویند زخم‌ها کاری نیست و زندگی مصدومان را تهدید نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پی انتشار این خبر شمار زیادی از والدین دانش آموزان سراسیمه به سوی مدرسه عزیمت کردند، اما پلیس راه‌های ورود و خروج مدرسه را مسدود کرد و ساعاتی بعد پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس با تعطیلی مدرسه به دانش آموزان اجازه داد مدرسه را ترک کنند.
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس چاقو کشی در مدرسه با شوک آور دانست و بر ضرورت پیگیری ماجرا تاکید کرد.
این واقعه نگرانی خانواده‌ها به ویژه والدین دانش آموزان را در جامعه انگلیس در پی داشته است وشماری از والدین دانش آموزان این مدرسه می‌گویند می‌ترسند فرزند خود را روانه این مدرسه کنند.
ساعاتی پیش در مدرسه‌ای به نام "امان ولی" (Amman Valley) در منطقه "کارمارثن شایر" (Carmarthenshire) چاقو کشی روی داد که دارای یکهزار و ۸۰۰ دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!