Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه تقابل حساس آبی‌پوشان پایتخت مقابل فولاد، در اردوی این تیم یک اتفاق مهم رخ داد و ارسلان مطهری و مربی این تیم نیز با یکدیگر آشتی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از اتفاقات جنجالی که فصل گذشته و در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی رخ داد، استوری جنجالی امیرارسلان مطهری مهاجم آبی‌ها علیه کادرفنی این تیم بود چرا که او با انتشار پیامی علیه نامجومطلق و مصطفوی به آن‌ها تاخت و مدعی شد که آن‌ها را نخواهد بخشید؛ پیامی که به علت فرصت کمی که به مطهری در آن مقطع در ترکیب آبی‌پوشان می‌رسید، از سوی مهاجم استقلال منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا در آستانه دیدار فردای با فولاد و با توجه به تصمیم فرهاد مجیدی برای حضور دوباره صالح مصطفوی در کادرفنی آبی‌ها، ساعتی قبل و پس از پایان جلسه فنی، ارسلان مطهری به آغوش صالح مصطفوی رفت تا این‌چنین میان مربی و بازیکن استقلال آشتی‌کنان برگزار شده و کدورت‌های گذشت به دست فراموشی سپرده شود؛ اتفاق مهمی که می‌تواند بدون‌شک به یکپارچگی بیشتر آبی‌ها در آستانه دیدار حساس فردا مقابل فولاد کمک شایانی نماید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال صالح مصطفوی ارسلان مطهری ارسلان مطهری استقلال صالح مصطفوی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز  با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

دیگر خبرها

  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!