Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

تقلب در آزمون دکترای وزارت علوم
با سلام امروز آزمون دکترای وزارت علوم مورخ پانزدهم اسفند ماه ۱۳۹۹، روز جمعه در حالی برگزار شد که متاسفانه برگزار کنندگان جلسه؛ کارت ملی و کارت آزمون فرد شرکت کننده وحاضر در جلسه را با چهره وی تطبیق ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه بفرمایید اگر در گذشته احتمال میدادند فردی با گریم جای فرد دیگر آزمون دهد؛ امروز همه ماسک به صورت داشتند و هیچ تطبیقی انجام نشد! در این شرایط هر کسی می‌توانست به جای فرد دیگری در آزمون شرکت کند.

قیمت نجومی قالیشویی

قیمت نجومی با سلام. ما تصمیم به شستشوی فرش‌های منزل گرفتیم. بعد از تماس با قالیشویی و اعلام قیمت از طرف آن‌ها مقرر شد برای بردن فرش‌ها بیایند بعد از حضور در محل ۶ برابر قیمت اعلامی به ما قیمت دادند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سرقت قسمت‌هایی از پل هوایی در اتوبان آزادگان

سلام و خسته نباشید. من نعمت ایرانشاهی هستم. امروز حین عبور از پل هوایی مذکور متوجه شدم قسمت‌های زیادی از پل بریده شده و به سرقت رفته... توضیحات در فیلم، بطور گامل خدمتتون ارائه کردم. لطفآ رسیدگی شود.

 پیگیری حقوق نیروهای شرکتی خدماتی بیمارستان

چرا نیروهای شرکتی خدماتی وتاسیساتی بیمارستانهای کرمان نه حق کرونا میگیرند وحقوق ثابت آنها طبق حقوق اداره‌ کار می باشد
ماتعدادزیادی از نیروهای شرکتی بیمارستان هستیم که حقوق و مزایای ما طبق حقوق اداره‌ کار می باشد واز موقعی که کرونا آمده دو برج ماهی چهار صدهزار تومان به ما دادن وخبری دیگه نشد بعد وزیر اعلام کرد از برج ده مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به نیروهای کادر درمان چه رسمی و شرکتی پرداخت کنید ولی به نیروهای که رسمی بودند پرداخت شد وبه ماگفتند شما شرکتی هستید به شما تعلق نمی‌گیرد.خواهش می کنم پیگیری کنید.

خرابی آسفالت جاده قدیم قزوین به رشت

با سلام. من یک راننده کامیون هستم از ابتدای خروجی اتوبان به سمت جاده قدیم رشت جاده بسیار خراب است و ما رانندگان در عبور از این راه در عذاب هستیم. یا اجازه عبور از اتوبان قزوین رشت را بدهند و یا فکری به این جاده جنگی بکنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم باشگاه خبرنگاران جوان شهروندخبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در زنجان گفت : ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ پایان می‌پذیرد.

رسولی افزود : داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کنند و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند و این دفترچه هم اکنون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان است.

وی درباره متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، گفت: این دسته از داوطلبان اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام کنند.

رسولی افزود: داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی هر یک از نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هستند لازم است برای انتخاب رشته و پذیرش در این آزمون ثبت‌نام کنند و البته این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند. افرادی که منحصراً متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

وی همچنین تأکید کرد: داوطلبان می‌توانند علاوه بر انتخاب فقط یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی به عنوان گروه آزمایشی اصلی، صرفاً در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی نیز متقاضی شوند و به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر ۵ تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • جزئیات ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳