Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ححت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: زلزله سی سخت تلفات جانی نداشت اما موجب بروز خسارت هایی به ساختمان ها، ابنیه، باغ ها و تأسیسات این شهر شد. 

وی افزود: مصدومان زلزله سی سخت در حال بهبودی هستند و در این حادثه حس نوعدوستی و کمک های مردمی به نحو مطلوبی متجلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دستگاه های اجرایی، گروه های بسیجی، جهادی و امدادی کهگیلویه و بویراحمد از همان لحظات اولیه وقوع این حادثه وارد عرصه خدمت رسانی شدند و این مدل کمک رسانی و مشارکت خودجوش قشرهای مختلف مردم در هیچ نظام سیاسی دیگری وجود ندارد. 

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: ساخت منزل مسکونی دغدغه اصلی مردم زلزله زده شهر سی سخت با توجه به سرمای هوا است. 

وی ابراز داشت: ساخت واحدهای مسکونی برای مردم زلزله زده شهر سی سخت همراه با رعایت کامل اصول فنی و مهندسی باشد. 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: کرونا در یک سال گذشته موجب جان باختن انسان های زیادی در دنیا و ایران شده و این ویروس زمانی افراد مسن را مورد تهدید قرار می داد اما به تازگی کودکان و نوجوانان نیز از این بیماری ایمن نیستند. 

حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار داشت: مسؤولان اجرایی، نهادهای دولتی، گروه های بسیجی و جهادی، پزشکان، پرستاران و متخصصان عفونی و ریوی کشور و کهگیلویه و بویراحمد در حال تلاش و مجاهدت برای مقابله با کووید ۱۹ و خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند. 

وی افزود: ثمره این تلاش ها، مجاهدت ها، اقدام ها و فعالیت های ارزنده تولید واکسن بومی کرونا بوده است.  

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: همگان وظیفه دارند برای مقابله بهتر با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع روزافزون آن نکات بهداشتی را رعایت و فاصله گذاری اجتماعی را حفظ کنند. 

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد یک استان گردشگرپذیر بوده و باید در مبادی ورودی و خروجی آن نیز تدابیر لازم برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا اندیشیده شود. 

وی ابراز داشت: شیوع بیماری کرونا موجب از بین رفتن برخی مشاغل، ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم، سختی معیشت و افزایش قیمت ها شده و در چنین شرایطی نیز همگان موظفند در حد توان به آنها کمک کنند. 

برچسب‌ها امام جمعه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج پروندهٔ خبری زلزله در سی‌سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد حکمتی نیک امام جمعه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه از حضور جناب آقای دکتر محسن لطفی پور و دکتر رضا سوهانی نمایندگان تام‌الاختیار رئیس کمیته امداد امام خمینی ره در میز خدمت سفر ریاست جمهوری به استان سمنان خبر داد و اذعان داشت: این میز خدمت از صبح روز چهارشنبه ۲۹لغایت ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۱۸ به مدت سه روز با حضور نمایندگان تام‌الاختیار معرفی‌شده از کمیته امداد مرکز و تیم ستادی، آماده پاسخگویی و ثبت درخواست مراجعین و ارباب‌رجوع تحت حمایت کمیته امداد در طول سفر ریاست جمهوری است.

محمدحسین ذوالفقاری خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ کاربر، کارشناس مددکاری و کارشناس ارزیاب و کارشناسان ویژه پیگیری و موارد خاص، کارشناسان حقوقی، کارشناسان مناطق محروم، معاونین، مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد امام خمینی (ره) در میز خدمت اداره کل کمیته امداد استان پاسخگوی جامعه هدف در این سفر پر خیر و برکت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در میز خدمت؛ درخواست‌های مددجویان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار کمیته امداد در سامانه سامد ثبت و رسیدگی خواهد شد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه ستاد مستقر در اداره کل همه تلاش خود را برای تکریم و ایجاد امکانات رفاهی برای مراجعین به کار خواهد بست، ابراز داشت: مددجویانی که بنا به هر دلیل امکان حضور در محل میز خدمت امداد برای آنان میسر نیست می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ با سامانه سامد ارتباط حاصل و درخواست خود را با کارشناسان مربوطه مطرح کنند

شایان‌ذکر است، تعدادی از کارشناسان کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان به‌منظور پاسخگویی نیز در سامانه سامد مشغول به کار خواهند بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895095

دیگر خبرها

  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • پیام های کاهش شرکت در نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی