Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@04:27:31 GMT

جلوگیری از سفر بیش از ۲۰ مسافر در فرودگاه اهواز

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۲۹۹

آفتاب‌‌نیوز :

امراله مردانی اظهار کرد: پس از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر الزام انجام تست کرونا برای مسافران پروازهای خروجی از اهواز، تیمی از کارشناسان بهداشت در فرودگاه اهواز مستقر شدند و روند نمونه‌گیری از کلیه مسافران آغاز شد.

وی افزود: تنها در سه روز گذشته، از مسافرت بیش از ۲۰ نفر از مسافران که عازم شهرهای مختلف کشور بودند، به دلیل ابتلا به کرونا جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان کرد: از هموطنان عزیز درخواست می‌شود نسبت به کرونا و رعایت اصول بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند و از حضور در هرگونه تجمع و یا دورهمی تا فروکش کردن روند فزاینده کرونا در استان پرهیز کنند.

وی افزود: مسافران ۲۴ ساعت قبل از پرواز برای انجام تست کرونا به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرودگاه اهواز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه کوهستانی صفه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری این کلان‌شهر در ایام نوروز پذیرای بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی بود، گفت: تعداد کل بازدیدکنندگان از این پارک کوهستانی در ایام نوروز حدود ۷۲۵ هزار نفر بوده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی آماده‌سازی و بهبود شرایط و امکانات مجموعه کوهستانی صفه برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی اقدامات زیادی انجام شد، اظهار کرد: ساماندهی فضای سبز و کاشت گل‌های فصل در ورودی‌های این مجموعه، محوطه‌های تفرجگاهی و مسیرهای اصلی پارک (یادمان شهدای گمنام، چشمه‌های قدیمی پاچنار و خاجیک) برای افزایش زیبایی محیط، نصب المان هفت سین، در ورودی مجموعه برای استقبال از بهار و نوروز، افزایش المان‌ها و خدمات رفاهی مجموعه، بهینه‌سازی و بهبود روشنایی مسیرها و محوطه‌ها از مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

وی افزود: ایمن‌سازی محوطه‌ها و مسیرهای کوهنوردی، تهیه و بارگذاری نقشه گردشگری پارک صفه در سامانه اصفهان من و نصب تابلوی راهنمای آنلاین گردشگران از طریق اپلیکیشن اصفهان من در محل ورودی اصلی پارک برای استفاده و راهنمایی مسافران نوروزی از اقدامات مهم دیگر برای استقبال از مسافران نوروزی بوده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آماده‌سازی و زیباسازی محوطه مسجد پارک صفه، برگزاری نماز جماعت، نصب و راه‌اندازی محل‌های ویژه صرف غذا ویژه مسافران نوروزی در ماه مبارک رمضان در قسمت مقدماتی پارک از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.

کارگر خاطرنشان کرد: در مدت یک ماه فعالیت ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ از بیست‌وچهارم اسفند تا بیست‌وچهارم فروردین، تعداد کل خودروهای وارد شده به این پارک کوهستانی ۱۴۰ هزار و ۸۰۰ خودرو و تعداد کل بازدیدکنندگان از مجموعه کوهستانی صفه حدود ۷۲۵ هزار نفر بوده است.

کد خبر 744564

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه
  • عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده