Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@09:56:50 GMT

# کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۴۹۹

# کرونا

استرس و نگرانی کاربران از کرونای جهش یافته همچنان ادامه دارد. خبرهایی که درباره شرایط بد مبتلایان به این کرونا منتشر می‌شود همه را می‌ترساند و درباره لزوم رعایت کردن پروتکل‌ها و البته سرعت بیشتر واکسیناسیون می‌نویسند:

«‏در حالی که از دیشب درگیر تب و لرز هستم و منتظر جواب آزمایش و در منزل مادر مستقر شدم، همسایه طبقه پایین‌شان جشن نامزدی گرفته و صدای دست و جیغ و هورا بلند است»، «‏با این شکل از واکسیناسیون ‎کرونا، تا چند ماه آینده می‌شویم جزیره‌ای تک افتاده و ورود ممنوع، در نقشه وسیع جغرافیای جهان انگشت‌نما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، «اینجا خوزستان. بیش از ۱۵۰۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان. از هر ۲ نفر تست کرونا، یکی مثبت. بیمارستان‌های ارتش در اختیار بیماران کرونایی...»، «‏پارسال همین روز بود که چند روز پایان سال رو اومدیم دورکاری آنلاین خونه. الان سالگردشه. زمان داره معنی خودشو از دست می‌ده انگاری، زیر سایه کرونا و این شرایط حساس کنونی...»، «‏چه جوری 16 روز دیگه عیده؟ مگه همین یه هفته پیش نبود که فکر می‌کردم دو هفته بمونیم خونه کرونا تموم میشه؟»، «‏فکر کنم کرونا درس بزرگی بود برای سینه‌چاکان جهانی‌سازی و دهکده‌جهانی، سر قضیه واکسن حتی زور اروپا به انگلیس و امریکا هم نمی‌رسه و اولویت تولید واکسن اول برای خودشون هست حتی اگر در اتحادیه اروپا تولید بشه»، «‏مگه نمیگن ویروس جهش یافته تو خوزستان همه رو گرفتار کرده، مگه نه اینکه ویروس از عراقی‌ها منتقل شده. پس چرا اونجا مثل خوزستان اینجوری کشته نمیده»، «‏در ایران هنوز حتی یک درصد جمعیت کشور هم ‎واکسن کرونا نزدند. چه کشورهایی شبیه ما هستند؟»، «‏اوضاع خوزستان خیلی خرابه، چه خبره اونجا؟ پدرم می‌گه از هر دو نفر عکس سی‌تی یک نفر مبتلا به کروناست.»، «‏با اینکه خیلی‌ها واسه اختلالات اعصاب و روان به متخصصان دیگه مراجعه می‌کنند هر روز نیمی از بیماران من دچار مشکلات سوگ و افسردگی و اضطراب ناشی از دست دادن عزیزانشان به خاطر ‎کرونا هست. واکسن بخرید و واکسیناسیون واقعی را شروع کنید. مردم را بیشتر سوگوار نکنید»، «‏این‌همه واکسن داره وارد کشور میشه با چه نظارتی به واجدین شرایط تزریق میشه؟! اوضاع ‎اهواز از مرز بحران گذشته، کادر درمان هنوز واکسن نزدن. هر روز صبح داریم با خبر فوت دوست و آشنا از خواب بیدار میشیم و شب با دعای شفای عاجل»، «‏عروسک‌های بستری... تعداد نوزادان و کودکان مبتلا به کرونا در خوزستان و موارد بستری در بخش‌های ویژه رو به افزایش است. کرونا با دنیا کودکانه بچه‌ها خیلی بی‌رحم‌تر از قبل است... به خاطر این بچه‌های معصوم رعایت کنیم...».





 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: در راستای مقاوم سازی طیور بومی و روستایی علیه بیماری نیوکاسل و پیشگیری از گسترش بیماری به واحد‌های صنعتی پرورش طیور عملیات واکسیناسیون در مناطق پرتراکم و در معرض خطر با استفاده از واکسن تولید داخل موسسه رازی انجام شد.

دکتر متقی افزود: در این طرح از اسفند سال ۱۴۰۲ تا فرودین ۱۴۰۳ مقدار ۲۰ هزار دز واکسن نیوکاسل مقاوم به حرارت مصرف شد.

او گفت:نیوکاسل بیماری ویروسی با قدرت سرایت و تلفات بسیار بالا همراه با علایم تنفسی – گوارشی و عصبی است که در طیور بومی و صنعتی تلفات وسیعی ایجاد می‌ کند.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز