Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@07:47:30 GMT

کیفیت دوربین گلکسی S21 اولترا قابل قبول نیست!

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۵۲۲

کیفیت دوربین گلکسی S21 اولترا قابل قبول نیست!

ایتنا - این گوشی همچنان نویز تصویر بیشتری را نسبت به گلکسی S20 اولترا (که خودش از این نظر ضعیفتر از رقبایش در هواوی، اپل و حتی شیائومی بود) به ثبت می‌رساند. اگرچه نمی‌توان عملکرد سامسونگ در حوزه عکاسی موبایل را افتضاح دانست ولی در غیریکدست بودن آن تردید چندانی وجود ندارد. با اینکه با دستگاه‌های سامسونگ می‌توان عکس‌ها و ویدئوهای بسیار خوبی ثبت کرد ولی، حداقل تا جائی که از آنالیزهای وبسایت DxOMark پیداست، در نگاهی جامع نمی‌توان سامسونگ را بهترین شرکت در این حوزه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، از هر نسل جدیدی از پرچمداران گلکسی S و گلکسی نوت انتظار می‌رود که پیشرفتی را در این حوزه رقم بزنند ولی به نظر می‌رسد که چنین چیزی برای گلکسی S21 Ultra 5G صدق نمی‌کند و این اسمارتفون عملکردی بدتر از سری قبلی خود داشته است.   
 
تدبیر سامسونگ در سال جدید میلادی جایگزینی دوربین تکی زوم تله‌فوتوی سبک پریسکوپی با دو دوربین بود که، بسته به برد تصویربرداری، مستقل از هم کار کنند. با اینکه چنین هدفی طبق تبلیغات انجام شده محقق شده است ولی نتوانسته است گلکسی S21 اولترا را از آنچه DxOMark می‌گوید بزرگترین نقیصه این گوشی است نجات دهد: نویز تصویر.
 
گلکسی S21 اولترا در تقریبا تمام معیارهای دیگر مانند اکسپوژر، رنگ، و حتی فوکوس خودکار بهتر از S20 اولترا عمل کرد. ولی متاسفانه به دلایلی که هنوز توضیحی برای آنها یافت نشده است، این گوشی همچنان نویز تصویر بیشتری را نسبت به گلکسی S20 اولترا (که خودش از این نظر ضعیفتر از رقبایش در هواوی، اپل و حتی شیائومی بود) به ثبت می‌رساند. آنچه این معما را پیچیده‌تر می‌کند اینکه نویز و مصنوعات نها تنها در شرایط نورکم بلکه در شرایط نور روز و بیرون از ساختمان هم دیده می‌شوند.
 
این وضعیت در ضبط ویدئویی نیز به همین صورت است، به طوری که گلکسی S21 Ultra در زمینه نویز و مصنوعات چنان امتیاز نامناسبی گرفته است که این پرچمدار را حتی در میان برترینهای این طبقه‌بندی نیز نمی‌توان دید.
 
امتیاز 121 برای Galaxy S21 Ultra 5G باعث شده تا این گوشی نه تنها پایینتر از سری قبلی خود بلکه حتی پایینتر از پرچمدارهای سال گذشته، از جمله آیفون 11، قرار گیرد.
البته لازم به ذکر است که وبسایت DxOMark فقط ورژن اکزینوس این گوشی را تست کرده و ممکن است ورژن اسنپدراگون آن امتیاز بهتر یا بدتر از این کسب کند.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گلکسی S21 اولترا گوشی هوشمند سامسونگ دوربین گوشی گلکسی S21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6085992 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • حال هوای تهران خوب است
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است