Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی؛ قیمت نفت خام در پایان معاملات جمعه (بامداد شنبه به وقت تهران) تحت تأثیر تصمیم اوپک پلاس برای عدم افزایش تولید نفت در ماه آوریل، جهش کرد و قیمت شاخص برنت به ۷۰ دلار نزدیک شد.

همچنین گزارش اشتغال فراتر از انتظار آمریکا در ماه فوریه که نشان می‌داد روند ریکاوری اقتصادی این کشور سریع‌تر شده است، باعث ایجاد خوش‌بینی به افزایش تقاضای نفت در آینده و تقویت قیمت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، ۲.۶۹ دلار یا ۳.۹ درصد جهش کرد و به ۶۹.۳۶ دلار رسید. قیمت این شاخص در معاملات دیشب تا ۶۹.۶۹ دلار هم بالا رفت که بالاترین سطح آن از ژانویه ۲۰۲۰ تا کنون است.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا ۲.۲۶ دلار یا ۳.۵ درصد جهش کرد و به ۶۶.۰۹ دلار رسید. این شاخص در معاملات دیشب تا ۶۶.۴۲ دلار هم بالا رفته بود.

این هفته برنت با جهشی ۵.۲ درصدی به هفتمین رشد متوالی هفتگی خود دست یافت و نفت آمریکا هم که هفته قبل ۴ درصد جهش کرده بود، این هفته ۷.۴ درصد جهش کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090463 برچسب‌ها قیمت نفت نفت خام برنت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت نفت نفت خام برنت درصد جهش قیمت نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار

فروش «پسر و مرغ ماهی‌خوار» ساخته هایائو میازاکی در چین پس از پایان هفته دوم اکران به ۹۳ میلیون دلار رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «پسر و مرغ ماهی خوار» انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینماهای چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 10 انیمیشن برتر سال 2023؛ از پسر و مرغ ماهی‌خوار تا مرد عنکبوتی (+عکس) 10 انیمیشن‌ دو بعدی پرفروش تاریخ سینما ۱۵ انیمه شاهکار که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين
  • برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار