Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:15:57 GMT

استقلال با ظاهر جدید در آزادی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۱۶۱۴

استقلال با ظاهر جدید در آزادی

آبی پوشان پایتخت امروز در هفته هفدهم رقابت های لیگ بیستم به مصاف فولاد می‌روند و با کادرفنی جدید کار سختی را برابر این تیم خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته هفدهم لیگ بیستم امروز و از ساعت ۳۰/‏‏۱۷ میزبان فولاد‬ خوزستان خواهد بود، آبی‌ها در حالی به مصاف حریف می‌رود که روزهای اخیر با تغییرات زیادی در کادر فنی مواجه شده‌اند و با هدایت سرمربی جدید خود، فرهاد مجیدی به مصاف تیم خوزستانی می‌روند، استقلال برای آنکه از کورس قهرمانی باز نماند به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد و از طرف دیگر نیز شاگردان نکونام با کسب برد در این مسابقه می‌توانند جایگاه استقلال را در رده سوم جدول از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت مظاهری به ترکیب

بعد از تغییراتی که در کادر فنی آبی‌ها ایجاد شده به نظر می‌رسد رشید مظاهری به ترکیب استقلال باز خواهد گشت، عملکرد خوب وی در طول فصل شانس فیکس شدن را بیشتر از حسینی کرده و او در این بازی درون دروازه استقلال خواهد بود.

مدافعان ثابت

محمد دانشگر، محمد نادری، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری، چهار مدافع آبی‌ها برابر فولاد خواهند بود، به نظر می‌رسد کادر فنی تیم تغییرات مهمی را در خط دفاعی اعمال خواهد کرد اما در این بازی دست به این ترکیب نخواهد زد.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با نارنجی پوشان فولاد هستند، قطعاً طی روزهای آینده و با فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی مهره‌های دیگری نیز به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.

مثلث مهاجمان

استقلال بعد از مدت‌ها سه مهاجم آماده خود را در ترکیب خواهد دید، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید چه عملکردی را برابر مدافعان سر سخت فولاد خواهند داشت.

کد خبر 479327

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال ترکیب استقلال لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ بیستم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج و به شرکت‌های خصولتی و بانک‌های نیمه خصوصی منتقل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 1403 با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در محل ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

ده درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است پنج درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه که در تملک وزارت ورزش و جوانان باقی مانده است نیز به زودی به پیشکسوتان سرخابی واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان یا نخبگان آسیا به شمار می‌رفت که این معضل رفع شد.

 

تایید واگذاری استقلال و پرسپولیس از سوی ای‌اف‌سی

زارعی مسوول کمیته مجوز حرفه‌ای، از مهر تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا بر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و دیگر مشکل مالکیتی، این دو تیم را تهدید نخواهد کرد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیماری ۴۰ ساله این دو باشگاه درمان شد. امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند.

زارعی افزود:  اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد. خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم!

این جمله آخر زارعی نگران کننده است چراکه گفته می‌شد این موضوع آخرین مشکل کلان و اصلی در مسیر کسب مجوز حرفه‌ای دو باشگاه بوده است اما حالا حرف از سایر مشکلات است.

طی چند هفته اخیر، زمزمه‌هایی مبنی بر بدهی جاری باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا در پرونده انتقال محمد محبی مطرح شده و هنوز پنجره استقلال به دلیل همین نقل و انتقال بسته است.

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!