Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون شهید باکری رودبار جنوب گفت: به مناسبت عید مبعث در قالب طرح اطعام نیازمندان تعداد ۳ هزار پرس غذای نذری در بین نیازمندان ساکن ۲۰ روستای محروم توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت عید مبعث در قالب طرح اطعام نیازمندان تعداد ۳ هزار پرس غذای نذری در بین نیازمندان ساکن ۲۰ روستای محروم توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: همچنین در تداوم رزمایش کمک مومنانه، سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


وی بیان کرد: در همین راستا تعداد ۳۰ سبد معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و قند هر یک به ارزش بیش از ۳۵۰ هزار تومان تهیه شده که در بین آنها توزیع می شود.


حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: علاوه بر این در نظر داریم با حمایت یکی از خیرین، در ۲۰ روستای محروم و دور افتاده رودبار جنوب جشن عید مبعث را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: این جشن ها در قالب کاروان شادی و با توجه به شرایط کرونایی در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی اضافه کرد: از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در جشن های مبعث، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقات ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و نور افشانی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: قرار است در این عید خجسته در روستای هیر شاه آباد ایستگاه صلواتی راه اندازی کرده و در قالب این ایستگاه پشت نویسی ماشین انجام دهیم.


وی عنوان کرد: در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) نیز در نظر داریم در قالب طرح کمک مومنانه ۳۰ بسته معیشتی را در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه یادآور شد: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری شهید باکری بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است که همواره سعی شده در حد توان یکسری برنامه با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی عضو گروه جهادی کانون و جمعی از طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب اجرا شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع سبد معیشتی کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب توزیع غذای نذری جشن عید مبعث عید مبعث کاروان شادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری شهید باکری رودبار جنوب توزیع می شود عید مبعث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، قهرمان رحمانی گفت: در قالب طرح «شهید علی عرب» که با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان مشمول طرح شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره بهسازی و شاداب‌سازی مدارس آذربایجان غربی در قالب «طرح شهید عجمیان» گفت: در این طرح بالغ بر ۸۸۵ گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش و معلمان و دانش‌آموزان مشارکت داشتند که در این راستا ۹۷۰ مدرسه مناطق محروم حاشیه شهر دو هزار و ۲۰ محله، روستایی و عشایری توسط مناطق شناسایی و ثبت سامانه شد.

رحمانی افزود: در این مدارس بالغ بر ۳۸۰ کلاس درس مورد رنگ‌آمیزی قرار گرفت و اقداماتی مانند کشیدن نقاشی دیواری، تعمیر درب کلاس، مرمت ایزوگام سقف و مرمت آسفالت حیاط مدارس، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر شیر آب خوری‌ها، تعمیرات میز و نیمکت و اصلاح روشنایی کلاس‌ها انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: طرح سراسری دیگری که در دستور کار قرار گرفته است در قالب طرح «شهید عرب» با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: بر این اساس بازدید و نیازسنجی‌های صورت گرفته در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان آذربایجان غربی مشمول طرح شده که وسایل و تجهیزات لازم خریداری شده است که در روزهای آتی با تحویل به گروه‌های جهادی این طرح در استان عملیاتی می شود.

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی