Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا "علی اکبر باقری" به رسانه ها اعلام کرد: میزان وصول معوقات بانک ها در لرستان در بهمن ماه نیز نسبت به ماه گذشته ۶۵ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: در این راستا در شهرستان خرم آباد در بهمن ماه گذشته چهار میلیارد تومان، در الیگودرز سه میلیارد تومان، در سلسله بیش از یک میلیارد تومان، در بروجرد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، در کوهدشت ۷۰۰ میلیون تومان و در دورود ۵۰۰ میلیون تومان وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وصول معوقات بانک ها در بهمن ماه گذشته در پلدختر نسبت به ماه گذشته رشد ۶۰ درصد رشد داشته است و ۳۰۰ میلیون تومان در این مدت وصول شده  و همچنین در بهمن ماه در دلفان نیز ۳۰۰ میلیون تومان وصول شده که نسبت به ماه گذشته ۲۵۹ درصد رشد داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان در خصوص وصول مطالبات معوق بانکی در استان بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۴۱ میلیارد ریال وصول معوقات بانکی داشتیم که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ که ۶۶۵ میلیارد ریال بوده ۶۰ درصد افزایش وصول مطالبات بانکی ثبت شده است.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لرستان ثبت اسناد و املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لرستان اخبار کنکور میلیارد تومان میلیون تومان بهمن ماه ماه گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۳۸۱ هزار و ۳۶ نفر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عطا حسن پور با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین امسال ۳۸۱ هزار و ۳۶ نفر از موزه‌ها، جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، دست ساز، طبیعی و تفریحی لرستان بازدید کرده‌اند، گفت: از این تعداد، بازدید ۶۹ هزار و ۵۲۳ نفر از جاذبه‌های تاریخی و ۱۸۸ هزار و ۸۳۷ نفر از جاذبه‌های طبیعی بوده است.

وی اظهارداشت: در ایام نوروز امسال همچنین ۵۳ هزار و ۷۸۳ نفر از ۷ موزه استان بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان به کاهش گردشگران امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: کاهش حضور گردشگران به علت وضعیت جوی استان و بارش‌های مداوم رحمت الهی در شهر‌های مختلف و همچنین همزمانی بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان بوده است.

لرستان با داشتن جاذبه‌های های فراوان تاریخی، تفریحی و طبیعی همه ساله به ویژه در ایام نوروز میزبان گردشگران و مسافران بسیاری از اقصی نقاط ایران و خارج از کشور است.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در جاده‌های لرستان
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال گذشته
  • کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان
  • ضربه بهره ۳۰ درصدی بانک‌ها به «جهش تولید»/ رشد بهره بانکی مشارکت در تولید را تحقیر می‌کند
  • انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان
  • قلعه فلک الافلاک پربازدیدترین اثر تاریخی لرستان
  • بازدید ۳۸۱ هزار و ۳۶ نفر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی