Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات هنوز جز مهدی ترابی بازیکنی جذب نکرده است.

به نظر می رسد امروز و فردا کار جذب شهریار مغانلو در پست مهاجم تمام شود اما در بحث جذب برخی از بازیکنانی که این روزها نامشان مطرح شده هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

کادرفنی سرخپوشان روی فرشاد فرجی نظر دارد که این بازیکن با توجه به داشتن قرارداد با شهرخودرو هنوز نتوانسته رضایتش را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر او بتواند از این باشگاه مشهدی رضایتش را بگیرد به احتمال زیاد راهی پرسپولیس می شود.

همچنین مباحثی هم در مورد علی نعمتی مطرح بوده اما ظاهرا مسئولان باشگاه مشهدی برای صدور رضایتنامه این بازیکن 6 میلیارد خواسته اند که باشگاه پرسپولیس هم حاضر به پرداخت چنین پولی نیست. اگر این بازیکن خودش بتواند رضایتش را بگیرد سرخپوشان تهرانی با او وارد مذاکره می شوند.

همچنین در روزهای گذشته اخباری مبنی بر مذاکره مسئولان پرسپولیس با سید مجید حسینی لژیونر کشورمان در ترکیه مطرح شده بود که پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد کادرفنی قرمزپوشان پایتخت اصلا روی او نظری ندارند و باشگاه پرسپولیس هم به فکر خرید این بازیکن نیست و این اخبار در مورد او صحت ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لژیونر نقل و انتقالات مهدی ترابی سید مجید حسینی مدافع لژیونر ایران علی نعمتی شهرخودرو نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها