Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه‌برنامه به مناسبت ایام پایانی سال در آستانه ماه شعبان و در آستانه ماه رجب برگزار می‌شود، اظهار کرد: طرح تبرکات مهدوی در آستانه سال جدید و ماه شعبانیه در بقاع متبرکه استان البرز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با مشارکت منتظران حضرت مهدی موعود (عج) از محل موقوفات متبرکه طرح ویژه مهدوی با عنوان سه‌شنبه‌های مهدوی در بقاع متبرکه استان البرز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: به واسطه وجود حضرت مهدی (عج) عالم پابرجاست وقتی تمام لحظه‌های زندگی را مدیون ایشان هستیم باید به هر بهانه‌ای به آستان مقدس آن حضرت ابراز عشق کنیم و در مسیر وی گام برداریم چراکه انتظار فرج افضل اعمال شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب انتظار به معنای دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن نیست، بلکه انتظار به معنای آماده شدن و اقدام کردن است.

دشتکی گفت: اکنون که شروع و پایان سال جدید همزمان با اعیاد شعبانیه است، انتظار می‌رود عاشقان مهدی موعود (عج) تقارن ایام را به فال نیک گرفته و به امید اینکه سال ظهور حضرت مهدی (عج) باشد، در این مسیر گام قابل تأثیر و استوار بردارند.

وی اظهار کرد: در این راستا مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه و هیئت امنا به عنوان پرچم‌داران نشر معارف اهل بیت (ع) و خادمان جاده سبز ظهور باید در اقدامی پرچم‌دار جنبش و حرکتی در جامعه اسلامی امروز ما باشند.

اجرای ویژه‌برنامه طرح تبرکات مهدوی تا ۱۲ فروردین در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و شرایط کرونایی عاشقان و منتظران امام زمان (عج) برای دستگیری از نیازمندان ویژه‌برنامه تبرکات مهدوی در مراکز افق امامزادگان شاخص استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ولادت امیرالمؤمنین (ع) تا ۱۲ فروردین ویژه‌برنامه طرح تبرکات مهدوی اجرا می‌شود، تصریح کرد: اهداف این برنامه ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، تقویت بعد اجتماعی بقاع متبرکه، ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و بسیج مردمی در خدمت به افراد کم برخوردار و تهیه لباس و مایحتاج شب عید نیازمندان است.

دشتکی خاطرنشان کرد: این طرح از طریق جلب مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفین، مشارکت خیرین، بازاریان و اصناف، افراد توان مالی و از محل موقوفات مرتبط و واقفین نیک‌اندیش کلید خورده است.

کد خبر 5162703

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج علی دشتکی اوقاف البرز ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیوع کرونا گرگان شیراز اردبیل شهرستان کرج عکس استانها کاشت نهال و درخت مشهد قوه قضاییه البرز برگزار می شود تبرکات مهدوی ویژه برنامه استان البرز بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه نامه جام جم البرز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

صفحه اول صفحه دوم صفحه سوم صفحه چهارم

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • ویژه نامه جام جم البرز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند